Monday, January 20, 2014

Walking Away

Πριν 3-4 χρόνια είχα γράψει τις παρακάτω κουβέντες:

"Σπάνιες φορές, ένα τραγούδι καταφέρνει και μεταφέρει με απόλυτη ακρίβεια, τι συμβαίνει μέσα μου... Και δεν μιλάμε αόριστα και γενικά. Μιλάμε συγκεκριμένα και ειδικά.
Το Walking Away των Limp Bizkit καταφέρνει μέσα σε πέντε λεπτά, να προδώσει τι έχω στο κεφάλι μου αυτήν εδώ την στιγμή..."

Στο σήμερα του 2014 αυτές οι προτάσεις, έχουν για ακόμα μια φορά την ίδια ισχύ και το ίδιο ακριβώς νόημα που είχαν τότε.

Όπως αποδεικνύει η ιστορία και τα γεγονότα, όλα στην ζωή επιστρέφουν και τα ξαναζείς. Σε κάποιες τέτοιες μικρές "επαναλήψεις" όμως, σου εμφανίζεται η σπάνια ευκαιρία να κάνεις κάποια πράγματα διαφορετικά από ότι έκανες στην πρώτη εκτέλεση του έργου.

Για παράδειγμα, μπορεί να επιλέξεις αυτή την φορά, να είσαι εσύ αυτός που θα αποχωρήσει και να επιλέξει να κοιτάξει σε διαφορετική κατεύθυνση για κάτι νέο. Με όποιο κόστος και εάν συνοδεύεται.

"Walking away from the things i Adore" λοιπόν αγαπημένοι μου...
 



Άλλωστε δεν πρέπει να τα παίρνουμε όλα τόσο σοβαρά. Ειδικά τους εαυτούς μας και το υπέρμετρα ξεροκέφαλο "εγώ" που μας κυριεύει.

Καλή εβδομάδα.

-Lcfr.

No comments: