Monday, November 23, 2009

Ονειρομουσική & Παπακαλιάτης

Ξέρατε εσείς ότι μπορεί, κατά την διάρκεια ονείρου να ακούσετε μουσική??
Ε, λοιπόν, εχθές μου έτυχε εμένα.

Άκουγα, λέει, το My Never των Blue October (εδώ το ανάλογο post) σε ένα πολύ ψηλό μπαλκόνι με θέα ένα ηφαίστειο. Δεν "έπαιζε" στο background... το άκουγα κανονικότατα. Με στίχους και όλα.
Φυσικά όταν ξύπνησα, όλη την ημέρα σιγοτραγούδαγα:

"I had a dream that you were with me ,
it wasn't my fault,
you rolled me over,
flipped me over,
a somersault.
"


Τι??
Λέτε ότι δεν πάω καλά?
Καλά κάνετε. Μία τα μουσικά όνειρα, μία οι Τρύπες σαν κύρια μουσική επιλογή τις ημέρες αυτές, έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι σε λίγο ΠΡΕΠΕΙ να δω τον Παπακαλιάτη. Όχι για να γράψω αύριο το φλέγμα μου, αλλά γιατί μου αρέσει...

Ωρε, που πάααααμε....
Που πάααααμε...

-L.

No comments: