Wednesday, November 11, 2009

Methods Of Mayhem

Πριν κανένα μήνα είχα μια μουσική κουβέντα με ένα φίλο, με θέμα τα τραγούδια που μας έχουν ταρακουνήσει περισσότερο και γιατί. Μέσα στο εκατομμύρια που λέγαμε ο ένας στον άλλο, πέταξα το New Skin των Methods Of Mayhem...

Τώρα θα μου πείτε: "...μα καλά τι μας λες... μπορεί ο Tommy -PamelaΒΟΟΒSAnderson- Lee να επηρεάσει κάποιον μουσικά?!?!?!?!!"

Ε, λοιπόν μπορεί.

Με το παρακάτω τραγούδι και κάποιον Einstein στην τσέπη μου, πέρασα ένα διάστημα της ζωής μου. Δύσκολο διάστημα αναμονής και απίστευτου Leveling στο (τότε καινούργιο) Diablo 2... αλλά είχε φανταστικό τελείωμα που άξιζε τον κόπο και φυσικά θα το ζούσα ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη. Ήταν τότε που τα id.tags στα mp3 μου έγραφαν το επικό: Ripped By Mr.MAN50N. Ωραίες εποχές, για αναμνήσεις και μόνο...

...αν και τώρα που το σκέφτομαι, ίσως αυτές τις ημέρες, να περνάω άλλο ένα παρόμοιο διάστημα στην ζωή μου... Μόνο που ακούω καλύτερη μουσική και δεν παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή μου.. (μόνο στο Ds μου...)

Anyhow, πίσω στο τραγούδι το οποίο θα σας βάλω (με το ζόρι) να ακούσετε. Ίσως να πρέπει να περάσετε το σημείο του Kid Rock (γύρω στο 1:15) μιας και αυτό είναι το μοναδικό του μελανό σημείο. Τα υπόλοιπο όμως στέκεται. Και στέκεται δυνατά.
Όπως ακριβώς ακούγεται.

Methods Of Mayhem λοιπόν, με το New Skin.


-L.

Ps. To New Skin, δεν ήταν το μοναδικό τραγούδι που άκουγα με μανία τότε, γύρω στο 2002... Το Playlist, είχε και ένα τραγούδι των Oasis... αλλά δεν θέλω να μιλήσω άλλο για αυτό, μιας και θέλω να κρατήσω μερικούς από εσάς σαν αναγνώστες... ;)

No comments: