Sunday, January 1, 2012

To Forget

Τον τελευταίο λοιπόν καιρό, μαζί με τον Mephisto και την Εβίτα, βγάλαμε το εξής συμπέρασμα:

Η μνήμη μου, χρήζει επισκευής.

Άμεσης!

Πραγματικά, πιάνω (ή πιάνουν) τον εαυτό μου, να ξεχνάει πράγματα που έγιναν πριν λίγο (σχετικά) καιρό και δεν τα θυμάμαι καν!!

Καταστάσεις, ονόματα, πρόσωπα και άλλα τέτοια, εντέχνως το μυαλό μου με επιδέξιες κίνησεις τα σβήνει χωρίς δεύτερη σκέψη. Και όχι. Δεν τα στέλνει στον κάδο ανακύκλωσης, για να μπορέσω να τα "ανακαλέσω" κάποια στιγμή.

Όχι.

Delete χωρίς πισωγύρισμα.

Αναρωτιέμαι λοιπόν, μήπως αυτός είναι ένας ακόμα τρόπος που αντιδρά ο εγκέφαλος, όταν θέλει να προστατέψει τον ιδιοκτήτη του από τραυματικές/στενάχωρες/άβολες/απρόβλεπτες/ντροπιαστικές/ανάρμοστες/προσβλητικές/ ανούσιες εμπειρίες.

Ή μήπως ο εγκέφαλός μου, προσπαθεί να μου πει πως πρέπει να αρχίζω να δίνω λίγη περισσότερη προσοχή σε αυτά που συμβαίνουν γύρω μου;

Καλά-καλά!!

Αυτό το τελευταίο, ήταν λόγια του Mephisto και ΠΡΟΦΑΝΩΣ όχι του εγκεφάλου μου...

-Lcfr.

No comments: