Tuesday, January 31, 2012

The Hard Truth

Πρέπει να παραδεχθώ (για χιλιοστή ίσως φορά) πως το χειρότερό μου, είναι το ψέμα. Δεν το αντέχω και δεν το ανέχομαι, τα τριάντα χρόνια της ζωής μου.
(εάν προσέχετε τα γραφόμενά μου, θεωρώ πως θα το έχετε καταλάβει)

Κατηγορώ, χλευάζω, απορρίπτω, περιφρονώ, λυπάμαι και φυσικά διαγράφω αυτόματα τους ψεύτες. Όλα αυτά τα έχω κάνει στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερη ευκολία.

Όμως τί κάνω, όταν κάποιος από τον περίγυρό μου, με κερνάει μια μεγάλη κούπα από σκληρή, απάνθρωπη και ωμή αλήθεια;
Εκεί τί πρέπει να κάνεις, αφού θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος που αποζητάς και απαιτείς την αλήθεια;

Την καταπίνεις σαν πικρή αντιβίωση και πας παραπέρα, ή ξαφνικά έχεις την όρεξη για κάποιο πεντανόστιμο ψέμα, που θα σε κάνει να νιώσεις ζεστά και οικεία;

Fuck you brain.
Fuck you!

Love,
-Lcfr.

No comments: