Wednesday, February 1, 2012

Dual Self

Από κάποια τελευταία γεγονότα, κατάφερα να βγάλω ένα συμπέρασμα, που με έκανε να κοιτάζω λίγο πιο ανθρώπινα τις πράξεις μου.
(από εδώ και πέρα)

Ο κάθε άνθρωπος λοιπόν, έχει δυο εκδόσεις.
Ναι-ναι, καλά διαβάσατε αδαής αναγνώστες μου. Δεν σας τα έχουν μάθει καλά στα σχολεία και στα πανεπιστήμια.
Δυο εκδόσεις! (γιατί έτσι γουστάρω!!)

Την έκδοση του ΤΩΡΑ και την έκδοση του ΠΡΙΝ.
(η έκδοση του ΜΕΤΑ, φυσικά και υπάρχει, αλλά δεν την γνωρίζεις μέχρι να μεταμορφωθεί σε έκδοση του ΤΩΡΑ)

Για παράδειγμα ο «ΤΩΡΑ Lcfr», κοιτάζει μια πράξη που έκανε ο «ΠΡΙΝ Lcfr» και θα ήθελε παρά πολύ να τον χτυπήσει στο πρόσωπο, φωνάζοντάς του:

"τι διάολο σκεφτόσουν ρε??!!?! ΠΑΣ ΚΑΛΑ?!?!"

Με αυτήν την θεωρία παραμάσχαλα λοιπόν, μπορείς ΠΑΝεύκολα να βγάλεις την ευθύνη από την τωρινή σου έκδοση και να κατηγορείς κάποιον που ουσιαστικά πλέον δεν υπάρχει.

Ή να χρησιμοποιείς αυτές τις πράξεις, για να μαθαίνεις και να μην τις κάνεις ξανά, στο τώρα ή στο μέλλον.

-Lcfr.
ΥΓ. Το συγκεκριμένο άρθρο είναι, κατά την άποψη μου, κομμάτι από την Βίβλο του ευθυνόφοβου που κρύβουμε όλοι μέσα μας.
ΥΓ. Γιατί έτσι γουστάρω! :)

3 comments:

Anonymous said...

ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΟΥ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΓΜΗ.ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ-ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.ΝΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...

Lcfr said...

Ζήτω στα όμορφα σχόλια, που με φέρνουν σε δύσκολη θέση, γιατί από την μια ταυτίζονται με τις απόψεις μου, αλλά κρύβουν και ιδιαίτερες ποσότητες μυστηρίου. 

-L.
ΥΓ. Έχω κάνει πολλά κακά στο παρελθόν. Δεν με λες και καλό άνθρωπο....

Anonymous said...

Μου την δίνει που δεν έχω το κουράγιο να γράψω το όνομα μου σε αυτή την ανταλλαγή απόψεων!αλλά παρόλα αυτά, όσα άσχημα πράγματα και και να έχεις κάνει στο παρελθόν,στα μάτια μερικών ανθρώπων μπορεί να φαίνεσαι περίεργα και μαγικά καλός και ας μην τους έχεις φερθεί καλά.Αυτή είναι η κατάρα μερικών δυστυχώς...να εξειδανικεύουν τους άλλους...

καλή συνέχεια Lcfr,
με μαγικά άρθρα..