Wednesday, February 8, 2012

Sick Lcfr

Όχι-όχι... Δεν πέθανα (ακόμα)

Μετράω κοντά 6 ημέρες στο κρεββάτι από μια βρωμογρίπη, που δεν λέει να με αφήσει σε ησυχία. Η κατάστασή μου, όπως μπορείτε να καταλάβετε, δεν μου επιτρέπει να γράφω, μιας και ο πυρετός με έχει καταβάλει.

Θέλετε παράδειγμα?

Εχθές, χτύπησε το τηλέφωνο (δεν θα σας πω ποιος/ποια ήταν για να μην θίξω οικογένειες και υπολήψεις) και όση ώρα μιλούσα, αποφάσισα να περπατήσω λίγο μέσα στο σπίτι μου. Να κουνηθώ λίγο.
Ε, στα 5 πρώτα λεπτά, κουράστηκα και επέστρεψα στην αγκαλιά του ζεστού μου καναπέ...

ARG!!! ΤΟ ΜΙΣΩ ΑΥΤΟ!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ!

Όπως και να έχει, ελπίζω να επιστρέψω στα κανονικά μου σύντομα... Θα σας αφήσω με ένα σημαδιακό τραγουδάκι, γεμάτο νόημα, ακόμα και από τον τίτλο του...

Look Away Lucifer... από τους Madrugada.
Τον τελευταίο καιρό δεν κάνω και τίποτα άλλο, από το να κοιτάω από την άλλη, κάνοντας πως δεν καταλαβαίνω...
Enjoy.

-Άρρωστος, αλλά εντυπωσιακά γοητευτικός Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

Lucifer ? I thought it was supposed to be l.c.f.r.

p.s. I hope you'll be fit as a fiddle very soon.

Lcfr said...

Me too...
Me too....

-L.