Thursday, February 23, 2012

Public

Οι εποχές που ζούμε, τελικά αποδεικνύονται ιδιαίτερα "χαλαρές".

Εχθές το απόγευμα, ήμουν σε ένα κατάστημα Public (μαύρη διαφήμιση) και σκότωνα την ώρα μου, περιμένοντας την παρέα μου να συναντήσει μια κυρία για κάτι δουλειές.
Εκεί λοιπόν που χάζευα CDs και Comics, παρατήρησα μια συμπαθητική μελαχρινή κοπελίτσα να με κοιτάζει ιδιαίτερα έντονα για αρκετή ώρα.

Την δικαιολογώ ΑΠΟΛΥΤΑ, μιας και "hello? look at me!" που λένε οι χαζό-αμερικάνοι, αλλά την κατηγορώ ανοιχτά, μιας και είχε τον γκόμενο χεράκι-χεράκι.

Οκ κοπελιά, προφανώς σου αρέσει αυτό που βλέπεις μπροστά σου και ίσως το λαχταράς. Σεβάσου τουλάχιστον ότι έχεις δίπλα σου ένα λάγνο παιδάκι που, ενδεχομένως, να σε "κοιτάζει στα μάτια". Μην το κανείς τόσο χύμα γιατί όπως μπορεί να ξέρεις, υπάρχουν αρκετοί εκεί έξω που ίσως το εκμεταλλευτούν. Εάν έχεις την ανάγκη να το κάνεις, τράβα έναν βαρβάτο χωρισμό για να ξεμπερδεύεις με τα play-mobile και ξεκινά το παιχνίδι με όποιον αντίστοιχο Lcfr, σου γυαλίσει στον δρόμο.

Δυο καρπούζια σε μια μασχάλη;
Δεν λέει.

Και αναρωτιέμαι λοιπόν:
Τελικά υπάρχει καμία σοβαρή σχέση εκεί έξω, ή όλοι παίρνονται με όλους και ο κόσμος είναι τίγκα στο ψέμα και την υποκρισία;

Ερωτήσεις που ΦΥΣΙΚΑ, δεν περιμένουν απαντήσεις.
Τουλάχιστον όχι από εδώ.

-Lcfr.
Υ.Γ. Και μετά μου λέτε, να εμπιστευτώ γυναίκα με αυτά που βλέπουν καθημερινά τα ματάκια μου. Δεν παίζει να γίνει κάτι τέτοιο, ΟΥΤΕ το 2020.

9 comments:

Anonymous said...

Καλα καλα άνοιξε λίγο τα ματιά σου,πάψει να είσαι πια τόσο απόλυτος και κατάλαβε επιτελους ότι οι άνθρωποι
Δεν ειναι όλοι το ίδιο!
Φτάνει πια αυτή η επίθεση στις οποίες γυναίκες και
αυτη η υπεράσπιση για τα αθώα αγοράκια...
Έλεος δηλαδή!!!
Ναι μπορεί να υπάρχει πολυ υποκρισία
Ψέμα και κοροϊδία εκει έξω αλλα δεν ειναι όλοι έτσι!
Και εαν εσύ έχεις γνωρίσει μόνο τέτοιους ανθρώπους
τότε αναρωτησου...
Μήπως είσαι κι εσυ ένας απο αυτούς ;;;

Lcfr said...

Φυσικά και το άρθρο δεν "τα χώνει" μόνο στις γυναίκες.

Εάν ανοίξω το στόμα μου για αντρικά σκηνικά που έχω ακούσει/ζήσει, θα φτάσω τα 500 άρθρα σε μια εβδομαδά.

Και φυσικά δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω. Άλλωστε δεν είναι μια φορά και δυό, που κατηγορώ μέσα απο αυτές τις γραμμές, τον ίδιο μου τον εαυτό.

Απλά δεν νομίζω να εμπιστευτώ γυναίκα ξανά.

(εδω κολλάει η παροιμία του γιαουρτιού που το φοβάσαι μπας και σε κάψει)

-L.

Anonymous said...

Σε αυτήν τη ζωή ο,τι δίνεις,παίρνεις!!!
Για αυτο ασ κάνει την αυτοκριτική του κι Ας βελτιώσει ο καθένας τον εαυτό του πριν περιμένει κάτι άλλο απο τους άλλους!
Όλοι θελουμε να αλλάξουμε τον κόσμο
Αλλα κανένας μας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του!
Δυστυχώς!!!

Anonymous said...

Αα και κάτι τελευταίο..
1)ακούγεται πολύ λυπηρό να μιλάς λες και είσαι ο μοναδικός στον πλανήτη που απογοητεύτηκε,πληγώθηκε από τις γυναίκες.
αν σου πω κι εγώ για το καμάρι μου θα λέμε για μέρες...
κι όμως..

Δεν είναι όλοι η άνθρωποι το ίδιο και είναι κρίμα να σκέφτεσαι έτσι!!!
2)όταν λες ότι κατηγορείς τον εαυτό σου τι ακριβώς εννοείς;
έχω ζηλέψει πάααρα πολύ στο παρελθόν,έχω υπάρξει εγωιστής κτλ..
αυτή είναι η αυτοκριτηκή σου;

η ουσιαστική αυτοκριτική είναι να μπεις στα παπούτσια του απέναντι,να νιώθεις τον πόνο που του προκάλεσες,να μετανιώνεις,να ζητάς μια ειλικρινή συγγνώμη και να βελτιώσεις τον εαυτό σου...
Λίγοι όμως έχουν την δύναμη,ικανότητα να το κάνουν...
Εσύ;


Υ.Γ Η κοπελίτσα μπορεί απλά να σε πέρασε για τον Παπακαλιάτη...
για σκέψου...

Anonymous said...

Kαι για να μην ακούω περι φεμινισμού...
ορίστε..

http://www.youtube.com/watch?v=ixrC2xvXh4g&feature=player_embedded

Lcfr said...

Η κριτική που έχω κάνει στον εαυτό μου, με έχει βγάλει "φάουλ" αρκετές φορές. Ξέρω τι έχω κάνει, ξέρω που "μπλέκω".

Υπάρχει φυσικά το μεγάλο κακό. Εντοπίζω τα λάθη μου αλλά επειδή έχω πάθος με μερικά πράγματα, ξέρω πως στην επόμενη στροφή θα ξανακάνω τα ίδια. (ίσως και χειρότερα)

Άρα, για να απαντήσω στην ερώτηση σου, όχι. Δεν την έχω την δύναμη που αναφέρεις. Νόμιζα πως την είχα, αλλά σε αυτήν την φάση της ζωής μου, δεν την έχω.

Ίσως και να μην την θέλω.

-L.
ΥΓ. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου.
ΥΓ2. Θάνατος στον αντιγραφέα!'

Lcfr said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Εγω Σ'ευχαριστω που έδωσες βάση!!!

Καλημερες!!!
Keep writing...
Όμορφα,πικροχολα,απλα κ ουσιαστικά άρθρα!


Υ.Γ θα'θελα να είμαι η πρωτη αναγνωστρια
της "Isabella"
Good luck

Lcfr said...

Να δώσω την Isabella σε μια άγνωστη;
Κομματάκι δύσκολο...

Σωστά;

-L.