Wednesday, February 15, 2012

Happy Next Valentine

Οκ -Οκ,

Εχθές ασχολήθηκα με την ημέρα του «αγίου Βαλεντίνου».
Σήμερα Τετάρτη, αποφάσισα να σχολιάσω την κατάσταση που αντιμετώπισα στους δρόμους, εχθές το βράδυ.

Πείτε με περίεργο, μονόχνωτο και ιδιοκτήτη σκουριασμένου μυαλού, αλλά όταν βλέπω δυο μέτρα άντρες στον δρόμο, να κρατούν τεραστίων διαστάσεων ανθοδέσμες και κουκλάκια Μίκυ Μάους, το θεωρώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κλισέ, βαρετό, υποτιμητικό, και βαθιά μέσα μου στενάχωρο.

Η χθεσινή συντροφιά μου, όταν ήμουν μέσα στο αμάξι και ωρυόμουν (με την λέξη "ΘΥΜΑ" να κυριαρχεί στις προτάσεις μου) αντέδρασε με το να μου πει πως πρέπει να χαλαρώσω λίγο και πως ο κόσμος έτσι σκέφτεται, άρα έτσι πράττει.

Ξανά λέω, δεν είναι πως είμαι ΤΟΣΟ περίεργος, αλλά πραγματικά σας μιλάω θέλω αυτή η κατάσταση να αλλάξει. Θέλω έστω ένας άνθρωπος:
  • Να μην σκέφτεται κατ' αυτόν τον τρόπο!
  • Να μην είναι πρόβατο του συστήματος!
  • Να μην πηγαίνει στα μπουζούκια για να πετάξει γαρύφαλλα στην Άντζελα Δημητρίου και τέλος,
  • Να μην επιλέγει το Star Channel για την καθημερινή ενημέρωση/αποχαύνωσή του!

Θέλω ο κόσμος να μην σκέφτεται έτσι!!
Να σκέφτεται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, αλλά ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ!

Χιλιάδες φορές πρεζάκι, από αυτό.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ!

-Lcfr.
ΥΓ. Προς θεού, δεν το παίζω επαναστάτης του πληκτρολογίου και υπέρμαχος της εξέγερσης μέσα από τα Likes του Facebook. Απλά γράφω τις σκέψεις μου, που, την μια στιγμή τις διαβάζετε και την αμέσως επόμενη τις ξεχνάτε.

1 comment:

Anonymous said...

Αυστηρός...