Thursday, February 16, 2012

Dark Passenger

Έχω υπάρξει θύμα του εθισμού, δυο φορές στην ζωή μου. Ο ένας εθισμός ήταν το Internet και ο άλλος το φαγητό.

Είναι εφιαλτικό συναίσθημα, που σε τυλίγει σαν πλοκάμια κάποιου τεράστιου χταποδιού, που όχι μόνο δεν το αποβάλλεις από πάνω σου, αλλά όσο αυτό σε σφίγγει, τόσο εσύ το απολαμβάνεις.

Τους εθισμούς μου λοιπόν, τους έχω αποβάλλει εδώ και κάποια χρόνια.
Τους έχω ξεπεράσει...

Τον τελευταίο καιρό όμως, έβγαλα το εξής συμπέρασμα:

ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ, δεν μπορείς να ξεπεράσεις οριστικά τους εθισμούς σου.
Δυστυχώς, ο εθισμός είναι ένας σκοτεινός συνεπιβάτης στο αμάξι της ζωής σου.
Είναι εκεί, είτε τον θέλεις είτε όχι. Έχει κάρτα διαρκείας, σε όλα σου τα δρομολόγια και θα σου κρατάει ζέστη την πίσω θέση.

Σε κάθε στροφή της ζωής σου, θα φροντίζει να σου υπενθυμίζει διακριτικά την ύπαρξή του.
Σε κάθε ΔΥΣΚΟΛΗ στροφή της ζωής σου, θα πιάνει το τιμόνι, χωρίς να σε ρωτήσει...

-Lcfr.

No comments: