Friday, February 24, 2012

Be Safe

Πάει και αυτή η εβδομάδα.

Μια εβδομάδα που τα είχε όλα. Παράπονα δεν πρέπει να κάνουμε.

Επειδή λοιπόν, πριν λίγες ώρες ξεκίνησε ένα όμορφο τετραήμερο (βλέπετε υπολογίζω και την Παρασκευή μέσα στις αργίες) θέλω να σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα, να με σκέφτεστε ΔΙΑΡΚΩΣ και να θυμάστε ένα και μόνο ένα.
(μου το έχει πει η συγχωρεμένη η Γιαγιά μου, πριν πολλά-πολλά χρόνια)

«Ό,τι κάνεις σε αυτήν την ζωή, θα σου γυρίσει διπλό, ΣΥΝ ΕΝΑ!!»

Άρα, προσέξτε πως συμπεριφέρεστε.
Προσέξτε τι κάνετε και πως μιλάτε και επιτέλους ας κάνουμε την διαφορά και ας ξεκινήσουμε να υπολογίζουμε τι νιώθει ο απέναντί άνθρωπος. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι φορτίο έχει πάνω στους ώμους του και τι αντιμετωπίζει το κεφάλι του, όταν είναι μόνος στο σπίτι. (προφανώς τα λέω στον σκύλο μου, για να τα ακούω εγώ)

Καλό τετραήμερο λοιπόν αδέρφια μου.
Εάν μπορέσω, θα ανεβάσω καμία κουβέντα από το κινητό, αλλιώς την Τρίτη κανονικά στο πόστο σας.

Παντοτινά διαβολικός,

-Lcfr.
ΥΓ. Ο Ουγγαρέζος, ένας αχώνευτος πανελίστας της τηλεόρασης, εύχομαι να εξαφανιστεί από αυτόν εδώ τον πλανήτη και να μην τον ξαναδούμε ΠΟΤΕ! (απλά λέω...)

No comments: