Monday, February 20, 2012

Jealousy

Ναι-ναι, ήρθε η ώρα να το παραδεχθώ και εγώ με την σειρά μου.
 
Έχω ζηλέψει πολύ στο παρελθόν.
Δεν καταλάβατε καλά.
Όταν λέω πολύ, εννοώ ΠΟΛΥ!

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!

Όχι γιατί η εκάστοτε κοπέλα που είχα απέναντί μου, μου είχε δώσει δικαίωμα να αμφισβητήσω αυτά που μου έλεγε και έκανε.

Όχι! Καμία σχέση.


Απλά ο φόβος του να χάσω ή να μου "πάρει" κάποιος άλλος αυτό που με κόπο είχα φτιάξει, με έκανε παράλογο, αγχώδη, απρόβλεπτο, τρελό, παθιασμένο, άδικο, παράλογο, παράλογο και λίγο παράλογο ακόμα.
(σε σημείο να εκνευρίζω την κοπέλα και φυσικά τον κολλητό μου)

Έχω παρακολουθήσει σχέση μου, για να δω εάν όντως ήταν εκεί που μου είχε πει πως θα ήταν. Έστησα καραούλι μέσα στο αμάξι του Mephisto έξω από το σπίτι της και περιμέναμε μέχρι να γυρίσει...
Τελικά η συγκεκριμένη (εκείνη την στιγμή) ήταν "αθώα", αλλά το ζουμί της υπόθεσης είναι πως το πάθος και μερικές φορές ο έρωτας, σε κάνει εντελώς διαφορετικό άνθρωπο από ότι πραγματικά είσαι.

Και αυτό, δυστυχώς, το μαθαίνεις αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σχέσης. Αφού τα καταστρέψεις όλα, με τις εμμονές και τις αρρωστημένες ιδέες σου, ή αποδειχθεί πως καλά έκανες και ανησυχούσες μιας και το κέρατο είχε πέσει με την σέσουλα.

-Lcfr.
ΥΓ. Καλή εβδομάδα να έχουμε αδέρφια μου. Καλή και ήρεμη εβδομάδα.

No comments: