Monday, January 9, 2012

XP

Όταν λοιπόν, αφήνω πίσω μου μια κατάσταση, (οποίας μορφής) κάνω έναν μικρο απολογισμό. Ένα "ταμείο" που λένε, για να δω τι μπορώ να κρατήσω, τι να πετάξω και φυσικά τι μπορώ να μάθω από αυτό.

Πρόσφατα λοιπόν, σε μια κουβέντα μου με τον Mephisto, τον ρώτησα:
"και τι κρατάω από όλο αυτό αδερφέ μου;"
"εμπειρία ήταν μεγάλε." μου απάντησε.
"ήταν μια όμορφη εμπειρία"

Και έρχομαι και απαντώ στον Mephisto μέσα από αυτές τις γραμμές.

Όχι φίλε μου, στην ζωή δεν υπάρχεις απλά για να μαζεύεις εμπειρίες. Κάτι τέτοιο ίσως να ισχύει όταν είσαι πιτσιρικάς και δεν ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι.

Όχι όμως όταν είσαι τριάντα χρόνων γαϊδούρι, που το μόνο που ξέρει να κάνει, είναι να επενδύει σε λάθος ανθρώπους.

Ακόμα λοιπόν, να μου απαντηθεί η ερώτηση...

"τελικά, τι κρατάς από μια κατάσταση που τελείωσε;"

Με την απορία θα κοιμηθώ σήμερα...
Καληνύχτα.

-Lcfr.

No comments: