Saturday, September 15, 2012

Rhineland

Καλημέρα αδέρφια.
(ή μήπως καλησπέρα μιας και έχει πάει μεσημέρι και μόλις άνοιξα τα μάτια μου?)

Τον τελευταίο καιρό, νιώθω πως επαναλαμβάνω καταστάσεις που έκανα πριν καμιά δεκαριά χρόνια.

Σαν να ζω μια retro περίοδο και αναρωτιέμαι από την μια, εάν είναι καλό και θετικό, αλλά από την άλλη, επειδή ακριβώς το μυαλό μου έχει "πήξει" επιλέγω και αποφεύγω λάθη που έκανα τότε. Διαχειρίζομαι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, με μεγάλη επιτυχία την ζωή μου.

Random σκέψεις του Σαββάτου. Μην δίνετε σημασία.

Επειδή λοιπόν η retro διάθεση κυριαρχεί, θα μοιραστώ ένα τραγουδάκι από τα παλιά.
Μιλάμε για το "Rhineland" από τους Beirut που, όπως και να το κάνουμε, δεν έχουν απλά γράψει, αλλά έχουν ΧΑΡΑΞΕΙ το μέσα μου.


(ίσως τελικά, να έχω μια καρδιά από ζεστή σοκολάτα και να μην το ξέρω. Ή να εμφανίζεται όταν ακούω τέτοιες μουσικές, πρωί-πρωί) 

Αυτά για σήμερα.
Σας σκέφτομαι και δεν ξέρω τι να κάνω.

-Lcfr.
ΥΓ. Υπόσχομαι από Δευτέρα, να επιστρέψω με καθημερινές λέξεις και σκέψεις. Άλλωστε η προσπάθειά μου να ξυπνήσω το μυαλό σας, είναι πλέον η προσωπική μου εμμονή)

No comments: