Wednesday, July 17, 2013

Brazilian Bikini

Οι καλοκαιρινές ημέρες είναι γεγονός εδώ και έναν μήνα.

Πολλοί από εσάς, ίσως να έχετε ήδη αποκτήσει το μπρούτζινο χρώμα από τις πολλές ώρες κάτω από τον φοβερό ελληνικό ήλιο, ενώ άλλοι μπορεί να μην έχετε καν πλησιάσει την παραλία λόγω υποχρεώσεων ή της Αυγουστιάτικης άδειας και απλά περιορίζεστε στο να μετράτε ανάποδα τις ημέρες στο ημερολόγιο. 
(αρκετοί, μπορεί να μην πάτε ΚΑΝ διακοπές λόγω οικονομικής κατάστασης και να αρκεστείτε στα μπάνια στις τοπικές σας παραλίες. Τους δυναμικούς μου χαιρετισμούς και respect)

Έτσι και φέτος λοιπόν, χεράκι-χεράκι με τα μπάνια, μου έρχονται και τα κλασσικά καλοκαιρινά διλήμματα στο μυαλό. Διλήμματα ηθικής φύσης.
Πριν 2 καλοκαίρια, είχα γράψει τις απόψεις μου για την topless μόδα των γυναικών.(περισσότερα εδώ: http://hephasto.blogspot.gr/2011/08/spider-opinion.html) Φέτος θα με απασχολήσει το διαβολικό (pun intended) BRAZILIAN μαγιό που μπορείτε να δείτε παρακάτω:
(από το αγαπημένο μοντέλο Candice Swanepoel)

Ναι, αυτό το εκνευριστικά τοσοδούλικο μαγιό, που μετά βίας καταφέρνει και μας αποδεικνύει την ύπαρξή του, μου έχει στοιχειώσει εδώ και κάποιες ημέρες το μυαλό. Εάν δω τα πράγματα απλά σαν ένας άνθρωπος που έχει "γεμάτο" στο παντελόνι του, τότε πρέπει να πω πως το αποτέλεσμα που προσφέρει στα ματάκια μου είναι άκρως ενδιαφέρον. Γαργαλιστικό θα έλεγα.

Όμως επειδή σκέφτομαι λίγο διαφορετικά από τον μέσο trendy-metrosexual και μαλθακό Έλληνα τυπάκο, κάτω από ορισμένες συγκεκριμένες συνθήκες η ύπαρξή του με ενοχλεί.

Συνθήκες που είμαι αναγκασμένος να μοιραστώ μαζί σας, γιατί θα σκάσω ο διάβολας!

Το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να διαθέτει μια κοπέλα για να υποστηρίξει το brazilian μαγιό είναι το σώμα. Όλα τα ωραία τα πράγματα, κατακτώνται με μόχθο και πολλές στερήσεις. Έτσι και αυτό. Δεν γίνεται κυρία μου, να τρως το καταπέτασμα όλο τον χειμώνα και "από Δευτέρα δίαιτα", η γυμναστική που κάνεις να περιορίζεται στο περπάτημα μέχρι το αμάξι σου και να έχεις το θράσος να λανσάρεις αποκαλυπτικότατα μαγιό το καλοκαίρι. Εάν νομίζεις πως σου πάει οκ. Αλλά να είσαι σίγουρη πως είσαι πρωταγωνίστρια στις κουβέντες των γύρω ανθρώπων. Και σε διαβεβαιώ, όχι για καλό. 

Δεύτερη προϋπόθεση είναι η ηλικία. Το γάλα όπως και το γυναικείο σώμα, μετά από κάποιο καιρό χαλάει. Είναι φυσιολογικό επακόλουθο και σε καμία περίπτωση καταδικαστέο. Όταν λοιπόν κυρία μου, ο πισινός σου, πλησιάζει το πίσω μέρος των γονάτών σου, τότε σίγουρα το brazilian μαγιό δεν είναι για εσένα. Έτσι κι αλλιώς, δεν θα μπορούσα να φανταστώ μια μάνα με τσιγάρο στο στόμα να φωνάζει στα παιδιά της να μην κατουράνε στην θάλασσα και να έχει τον κώλο έξω. Φοβερή εικόνα ε?

Τρίτη και πιστεύω βασικότερη προϋπόθεση είναι να μην είναι κοπέλα μου αυτή που θα το φοράει.

......
........

Τι? 
Περιμένατε να είμαι άνετος με κάτι τέτοιο? Μα καλά δεν με έχετε μάθει ακόμα? 
Τς τς τς...

Μην ξεχνάτε πως πριν λίγους μήνες, έχω μπει στον Σκλαβενίτη με κοπέλα μου, για κάποια γρήγορα ψώνια και όταν συνειδητοποίησα πως την κοιτάζουν αποσβολωμένοι οι πελάτες, χαλάστηκα τόσο πολύ που σκεφτόμουν να χωρίσω για αυτόν τον λόγο.

Όχι λοιπόν.

Δεν θα μπορούσα να "ανεχθώ" να φορέσει ένα τέτοιο μαγιό η καλή μου, όσο και να πληρούσε τις προϋποθέσεις που έγραψα πιο πάνω. Μερικά σημεία, θέλω να τα απολαμβάνω ΕΓΩ και μόνο εγώ. Ξέρω πολύ καλά πως αυτή η αντίληψη των πραγμάτων εν έτη 2013 είναι παλιομοδίτικη και κάπως ξεπερασμένη. Επίσης ξέρω αρκετά καλά πως πολλοί "άνετοι" άνδρες εκεί έξω, φουσκώνουν σαν το παγόνι από υπερηφάνεια, όταν οι γύρω κηφήνες "βλεφαριάζουν" την κοπέλα τους με το κλασσικό σαλάκι να στάζει από το στόμα. Εγώ δεν σκέφτομαι έτσι, μιας και ποτέ δεν έχω δει μια γυναίκα σαν αντικείμενο ή βραβείο που μπαίνει στην βιτρίνα για να το καμαρώνω.

Τι να κάνω ο διάολας που σκέφτομαι έτσι? 
Λοβοτομή?

-Lcfr.

No comments: