Wednesday, July 10, 2013

Celebrity Problem

Φαντάζομαι πως ξέρετε πόσο αντιπαθώ την showbiz γενικότερα.

Την θεωρώ ένα scene που απλά σκοτώνει τον χρόνο και το μυαλό του ανθρώπου και μεταξύ μας, η άποψή μου για αυτόν που ασχολείται μαζί της, είναι η χειρότερη. Πες μου καλύτερα πως είσαι κτηνοβάτης παρά λάτρης της showbiz ένα πράμα. Θα σε σεβαστώ περισσότερο.

Με αυτό το σκεπτικό παραμάσχαλα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εξής εμπειρία μου.

Λεπτά πριν, χάζευα ένα ενημερωτικό site για να δω τι γίνεται στον κόσμο. Πέρασε λοιπόν το μάτι μου πάνω από μια είδηση με τίτλο: "Όλες οι πρώην του Κλούνεϊ". Η φωτογραφία που χρησιμοποίησε ο έντιμος αυτός "δημοσιογράφος" για να ντύσει το άρθρο του ήταν μια ξανθιά κοπέλα που για κάποιον λόγο "έπιασε" το μάτι μου. Πάτησα πάνω της για να την δω σε μεγαλύτερο μέγεθος και να καταλάβω για ποια μιλάμε. Μετά από λίγο διάβασμα και μερικά clicks στο google σας παρουσιάζω την κυρία Stacy Keibler:
(την οποία για κάποιον ΑΓΝΩΣΤΟ και φυσικά ΠΑΡΑΛΟΓΟ λόγο, την χώρισε κάποιο καιρό πριν ο κύριος "Ocean 11")

Όταν λοιπόν την είδα είπα από μέσα μου... "Ρε ποια μου θυμίζει... ποια μου θυμίζει...". Μετά από λίγη ώρα κατάφερα και έφερα στο μυαλό μου την κοπέλα που μου θύμιζε και όλως τυχαίως είναι από το παρελθόν μου. Της φέρνει απίστευτα πολύ. Δεν αστειεύομαι.

Ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ (?)

Δεν είναι η πρώτη φορά, που μια "σελέμπριτι" μου θυμίζει κάποια κοπέλα από το παρελθόν μου. Έχω υπάρξει με: Ζέτα Μακρυπούλια, Kristen Stewardt, Joanna Krupa κ.α.

Αναρωτιέμαι λοιπόν:
  • Έχω κάποιο ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα και διακαώς θέλω στα μάτια της κάθε κοπέλας μου, να βλέπω κάποια απ' την "έξ' από εδώ" showbiz.
  • Υπάρχει έστω ένας άνθρωπος εκεί έξω, που έχει την ίδια εμπειρία με εμένα?

-Lcfr.
ΥΓ. Το άρθρο αυτό, δεν το γράφω για να το παίξω επιβήτορας και ο πρώτος γκόμενος. Τέτοια ανάγκη δεν την έχω. Μην τα ξαναλέμε...

No comments: