Sunday, July 28, 2013

Sunday Music Post

Φαντάζομαι οι περισσότεροι που μπαίνετε στην διαδικασία για να ακούσετε την Κυριακάτικη μουσική ενότητά μου, θα ξέρετε πως ΠΟΤΕ δεν ανεβάζω τραγούδια που δεν έχουν κάτι να πουν σε εμένα προσωπικά. Τρανό παράδειγμα το "Back To You" που είναι το μοναδικό τραγούδι που έχω ανεβάσει περισσότερες από μια φορές.

Σήμερα, είχα σκοπό να μοιραστώ μαζί σας ένα τραγούδι που άκουσα εχθές τυχαία και μου έκατσε. Όταν όμως έκατσα να το ανεβάσω και το ξανά άκουσα, δεν μου "είπε" τίποτα. Έτσι έψαξα στην μουσική μου για να βρω κάτι που μπορεί να μου ξυπνήσει αναμνήσεις και βιώματα της ζωής μου.

Και φυσικά το τραγούδι το βρήκα. (όχι που θα μου ξέφευγε)

Και σας ρωτώ. Πόσες φορές έχετε πει: "Είσαι πολύ όμορφος" σε έναν άνθρωπο που βρίσκεται απέναντί σας? Φαντάζομαι αρκετές. Προσωπικά, οι φορές αυτές είναι λίγες, μιας και σπάνια θα εντυπωσιαστώ και θα αξίζει να πω κάτι τέτοιο. (άλλωστε δεν λέει να το ξεστομίζεις απλά για να ρίξεις στο κρεβάτι μια κοπέλα, σωστά?). Όσες φορές όμως το έχω πει, το εννοούσα και το έλεγα με κάθε ευκαιρία.

"Γιατί ο κόσμος είναι άσχημος, αλλά είσαι όμορφη για εμένα. Με σκέφτεσαι, όπως σε σκέφτομαι?" τραγουδούν οι My Chemical Romance στο ισχυρότατο "The World is Ugly" και κάνουν την πέτσα μου να ξεπερνάει το 1.86 του ύψους μου.

Για ακούστε και εσείς:


For every falling sun, 
There is a morning after.

-Lcfr.

No comments: