Sunday, January 23, 2011

Drunk Lcfr

Γενικά είμαι της άποψης, ότι δεν σβήνω ΠΟΤΕ κάτι που έχω γράψει. Έτσι λοιπόν, το προηγούμενο "περίεργο" post, που δεν έχει καν τίτλο, θα το αφήσω στην θέση του.

Βλέπετε, εχθές ήταν η τρίτη φορά στην ζωή μου, που στις φλέβες μου κυκλοφορούσε περισσότερο αλκοόλ από ότι αίμα.
Και το μεταφράζω, μιας και δύσκολα βγάζεις νόημα, έτσι όπως το έχει γράψει ο μεθυσμένος Lcfr:

"Το παραμύθι τέλειωσε, κι αρχίζει η ζωή,
να ήταν η αλήθεια σου, σαν ψέμα αληθινή..."

Με ένα γρήγορο Google search, είδα ότι οι στίχοι που γράφω είναι από ένα τραγούδι του Αλκίνοου Ιωαννίδη με τίτλο: "Θα είμαι κοντά σου, όταν με θες".
Δεν θα επεκταθώ στο ότι είναι ένα τραγούδι που δεν έχει καμία, ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με τα μουσικά μου ακούσματα, απλά θα πω ότι προσπαθώ να θυμηθώ πότε το έγραψα, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία...

Γεια χαρά, χρυσόψαρο.

-Lcfr.
Ps. Και ναι, αγαπημένε μου Mephistofelis, όταν κερνάς Sambuca έναν φίλο σου, φροντίζεις να μην έχεις το μπουκάλι ΑΝΟΙΧΤΟ 5 χρόνια...

No comments: