Tuesday, January 25, 2011

Freedom Of Choice

Σας προκαλώ να κάνετε μια ερώτηση στον εαυτό σας...

«Ποιος ελέγχει την ζωή μου?»

Και θα σας παρακαλέσω να μην βιαστείτε να απαντήσετε. H σκέψη του θέματος αυτού μπορεί να σας οδηγήσει σε μια απάντηση που δεν την περιμένετε...
Αφού λοιπόν, την απαντήσετε, σας παρακαλώ κάντε άλλη μια...

«Μου αρέσει η απάντηση που μόλις έδωσα?»

Πολλοί από εσάς δώσατε μια αληθινή απάντηση όσο καλή ή κακή κι αν είναι για εσάς και τους γύρω σας.
Λιγότεροι από τους προηγούμενους, αλλά αρκετοί παρολαυτά, δώσατε μία απάντηση που έχει τα ψεματάκια της... Ίσως γιατί δεν θα θέλατε να αντικρίσετε την πραγματικότητα. Ο φόβος, όπως όλοι γνωρίζουμε, επηρεάζει ιδιαίτερα...
Ακόμα λιγότεροι, δεν μπορέσατε να απαντήσετε αμέσως και απλά συνεχίσατε να διαβάζετε τις λέξεις μου. Ίσως γιατί έχετε βάλει τον εαυτό σας σε μια διαδικασία στάσης. Βλέπετε δηλαδή την ζωή σας, μέσα από δανεικά γυαλιά.

Σε όποια κατηγορία και να είστε λοιπόν, πρέπει να σας πω το εξής.

Οι πραγματικές διαστάσεις, προοπτικές και δυνατότητες του ανθρώπου, φαίνονται ΜΟΝΟ όταν τα γκέμια τα έχει ο ίδιος στα χέρια του. Μόνο όταν τις αποφάσεις τις παίρνει ο ΙΔΙΟΣ για τον εαυτό του.
Όχι ο περίγυρος, όχι οι φίλοι, και φυσικά όχι ο δεσμός!

Σίγουρα είναι καλό να έχεις πολύ κόσμο στην ζωή σου. Θεωρώ όμως, ότι δεν πρέπει να σου την επηρεάζουν και να την δρομολογούν όπως αυτοί θέλουν. Οι αποφάσεις της ζωή σου, είναι αποφάσεις ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ. Αφορούν εσένα ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Τι μου είπες? Σε πλήγωσε η «τάδε» απόφασή μου? Μπορεί. Συγγνώμη, αλλά δεν θα την αλλάξω! Εάν αυτή η απόφαση, αφορά την ευτυχία ή την εξέλιξή μου, δεν σου πέφτει κανένας απολύτως λόγος. Αντιθέτως πρέπει να είσαι χαρούμενος που έχω τα κότσια και την υλοποιώ. Τα παπούτσια τα δένω το πρωί μόνος μου. Τα περπατάω μόνος μου, άρα άσε με να επιλέξω τον τρόπο που θα κάνω τα βήματά μου. Έτσι θέλω να κάνεις και εσύ άλλωστε.
Κάτι τελευταίο πριν φύγω..

Ορισμός του εφιάλτη:
Εφιάλτης είναι, η σκληρή πραγματικότητα του τι θα γίνει στο μέλλον, εάν δεν επιλέξεις να ακολουθήσεις τα όνειρά σου.

Freedom of Choice motherfuckers,
Freedom of Choice!!

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Egw pou den xerw apo kordonia papoutsiwn..... giati foraw goves? Big problem??