Wednesday, January 26, 2011

HEY!

Ελπίζω, (για το καλό μου) να μην περιμένετε άρθρο σήμερα.
Ο λόγος απλός που δεν έγραψα είναι ιδιαίτερα απλός.
Η σημερινή ημέρα δεν είχε τίποτα που να ερεθίσει το παιδάκι μέσα μου, που του αρέσει να γράφει τις λεξούλες που έχει στο μυαλό του. Εάν μου επιτρέπετε, μπορώ εύκολα να ονομάσω την σημερινή ημέρα: Empty Wednesday.

Δεν θα σας αφήσω έτσι φυσικά. Δεν είμαι τέτοιος.
Ορίστε κάτι για να χαμογελάσει το χειλάκι σας.
Έτσι για το καλό ρε αδερφέ.

Ηθικό δίδαγμα της φωτογραφίας?
Να προσπαθείς πολύ για κάτι.
Πρόσεχε όμως, την πιθανότητα τον στόχο σου να τον κρατάει άλλος στα χέρια του.
(υπονοούμενο? Λες? :P )

Θα ακολουθήσει μουσικό post, σε λίγο.

Τα δάχτυλά μου, σας ευχαριστούν ΘΕΡΜΑ για την κατανόηση που δείχνετε στην έλλειψη σημερινού άρθρου.

-Lcfr.
Ps. (Αυτό το παιδάκι μέσα μου είναι πολύ άτακτο... Γράφει, επηρεάζει, επηρεάζεται, ερωτεύεται... και το σημαντικότερο? Του αρέσουν τα ξένα παιχνίδια...)
heh...

No comments: