Wednesday, November 16, 2011

Change

Μπορώ λοιπόν να παραδεχτώ πως δεν ήμουν φίλος των αλλαγών.

Αντιθέτως.
.. Τις μισούσα!

Θυμάμαι όταν σπούδαζα στο Λονδίνο, πως όταν τελείωσε ο πρώτος χρόνος και έπρεπε να φύγω από την εστία του Πανεπιστημίου και να μετακομίσω σε δικό μου σπίτι, ήμουν στην χειρότερη διάθεση, μιας και είχα "βολευτεί".

Είχα συνηθίσει.

Και όπως όλοι ξέρουμε, η δύναμη της συνήθειας, είναι κάτι το υπερφυσικό.

Την συνήθεια και την κακή "μούχλα" που αφήνει στο διάβα της, την κατάλαβα όταν χώρισα από την πρώτη μου μεγάλη σχέση. Βλέπετε χώρισα δύσκολα, αλλά κατάλαβα πως οι αλλαγές που έφερε αυτός ο χωρισμός έπρεπε να γίνουν.

Είμαι πλέον της άποψης πως πρέπει να τις αφήνουμε να συμβαίνουν. Να τις εκμεταλλευόμαστε.
Καλώς η κακώς οι αλλαγές αναταράσσουν τα στάσιμα και βαλτωμένα νερά. Από τότε λοιπόν, ορκίστηκα μπροστά στον καθρέφτη, πως όταν μου παρουσιάζονται ευκαιρίες για αλλαγές, να τις αρπάζω.

Σαν να μην υπάρχει αύριο.
Σαν οι αλλαγές αυτές να είναι μονόδρομος.

Είμαι υπέρ των αλλαγών λοιπόν...
Είμαι υ
πέρ της εξέλιξης των ανθρώπων μέσα από διορθωτικές κινήσεις (ολικές ή μερικές)

Αγκαλιάζουμε τις αλλαγές, για να βελτιώσουμε την ζωή μας.

Ίσως για να θυμίζουμε στον ίδιο μας τον εαυτό, πως πρέπει να είναι σε εγρήγορση.
Πως τα πράγματα δεν πρέπει να είναι στάσιμα...

-Lcfr.

No comments: