Thursday, November 10, 2011

SexVsLove

Την στιγμή αυτή που ξεκίνησα να γράφω αυτό το άρθρο, πρέπει να σας πω, πως έχω ΗΔΗ κάνει μια σημαντική ερώτηση στον κολλητό μου και σε μια φίλη μου, που ευθύς αμέσως θα την κάνω και σε εσάς, μιας και προσπαθώ να βγάλω ένα συμπέρασμα...

Πόσο σημαντικό είναι το σεξ, στην ζωή του ανθρώπου? Τονίζω το ΣΕΞ και ΟΧΙ ο έρωτας. Στην κλίμακα του 20 πόσο βάζετε?

Ο κολλητός μου λοιπόν, απάντησε πως το τοποθετεί γύρω στο 9-10, μιας και (όπως είπε) υπάρχουν και αλλά (σημαντικότερα) πράγματα στην ζωή του ανθρώπου, που τον κάνουν να νιώθει "γεμάτος". Όπως η επαγγελματική αποκατάσταση, η ψυχική ηρεμία και άλλα πολλά.

Η φίλη μου από την άλλη, απάντησε χωρίς δευτερόλεπτο σκέψης πως βάζει 17-18.

"Όλα γυρίζουν γύρω από το ΣΕΞ" μου τόνισε. Και μου θύμισε έναν παλιό γείτονα, που κάποτε μου είχε πει:

"Ο άνθρωπος, φίλε Lcfr, είναι δούλος του ΣΕΞ. Από το πρωί που θα ξυπνήσει μέχρι την στιγμή που θα πέσει για ύπνο, ζει για να έχει καλό ΣΕΞ στην ζωή του. Τα πάντα στρέφονται στο νόμιμο ή παράνομο ΣΕΞ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Σκέψου το."

Είναι και αυτό μια άποψη, την οποία σέβομαι αλλά διακριτικά, απορρίπτω.

Από την πλευρά μου, θεωρώ πως στην ερώτηση αυτή, δεν μπορώ να απαντήσω τόσο εύκολα. Βλέπετε δεν είμαι ειιδιαίτερα φίλος του όρου:"ΣΕΞ". Μην παρεξηγηθώ, η πράξη σαν πράξη είναι φανταστική, αλλά αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία όταν συνοδεύεται με συναίσθημα. Επειδή λοιπόν «ξεπέτες» στην ζωή μου δεν έχω κάν, θα πω πως το ΣΕΞ μπορεί να είναι σημαντικό στην ζωή μας, αλλά καλό είναι να μην το κυνηγάμε σαν το άγιο δισκοπότηρο.

Στο σεξ θα βάλω ένα 8.
Στο σεξ με έρωτα, θα βάλω ένα 19.

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Αν ομως σου αρεσει το ΣΕΞ αλλα ποναει;