Tuesday, November 8, 2011

The Push-ups Theory

Αναρωτιέμαι ώρες-ώρες, πόσες μεγάλες αντοχές έχει ο άνθρωπος...
Αντοχές είτε σωματικές, είτε ψυχολογικές...

Ορμώμενος από προσωπικές δοκιμασίες των αντοχών μου, ετοίμασα αυτό το άρθρο για όλους εσάς.

Μαζευτείτε γύρω μου...
Its story time...

Όταν ήμουν πιτσιρικάς λοιπόν, πήγαινα και εγώ σαν παιδί Tae-Kwon-Do. (όπως μπορείτε να καταλάβετε μετά από αυτήν την πληροφορία, πρέπει να μην μου κολλάτε και πολύ, μιας και έχω μισή κόκκινη ζώνη! Σε κάποια ντουλάπα του σπιτιού μου, αραχνιασμένη :) )

Σε ένα μάθημα λοιπόν, ο "δάσκαλος" σήκωσε έναν μαυροζωνά και του λέει:

"Κάνε μου, σερί, όσα push-ups μπορείς. Όσα αντέχεις χωρίς να σταματήσεις."

Ξεκινάει λοιπόν ο τύπος, "γκάπα-γκούπα" και έκανε push-ups, σαν παλαβός. Εάν θυμάμαι καλά, είχε φτάσει τα 90-95. Σταμάτησε, σηκώθηκε, τράβηξε μια υπόκλιση στον δάσκαλο και περίμενε να του δώσει το οκ για να επιστρέψει στην θέση του και να κάτσει.

Δεν ήξερε ο δύσμοιρος τι τον περίμενε...

Με άνεση ο δάσκαλος, του είπε:

"Κάνε μου άλλα 10 push-ups"

Πέφτει κάτω ο μαυροζωνάς και δίνει αλλά 10, κατόπιν παραγγελίας.
Μόλις τελείωσε, ο δάσκαλος του λέει:
"...άλλα 15 σε παρακαλώ"...
Χωρίς κουβέντα, τα κάνει.
"...άλλα 10!" συνεχίζει, με το κακόμοιρο το παλικάρι, να έχει πεθάνει κυριολεκτικά αλλά τα έκανε και αυτά.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας;

Νομίζεις πως το όριο της αντοχής σου είναι σε κάποιο σημείο, αλλά δεν είναι αυτό που πραγματικά αντέχεις. Οι δυνάμεις των ανθρώπων είναι τεράστιες. Όπως ακριβώς και οι αντοχές του.

Ειδικά εάν αυτές οι αντοχές, τροφοδοτούνται από απλές και ζεστές κινήσεις των γύρω...

Οι αντοχές ανάμεσα στους ανθρώπους, διαφέρουν. Δεν παύουν όμως να είναι ελαστικές.
Και να σου κρύβουν εκπλήξεις...
 
-Lcfr.

No comments: