Tuesday, November 15, 2011

Sex Sells

Δεν σας κρύβω πως το βράδυ της Κυριακής που μας πέρασε, έπεσε τηλεφώνημα το οποίο με παρότρυνε να βάλω "ΑΝΤ1".

Έβαλα λοιπόν και εγώ σαν παιδί και τι να δω...

Το στήθος της Παπαρίζου και αμέσως μετά την ίδια την Παπαρίζου...

Δηλαδή έλεος!

Είπαμε, η κυρία Παπαρίζου είναι όμορφη, στρουμπουλή, ελεύθερη και sexy, αλλά ρε παιδιά, είναι ανάγκη να τα βγάλει όλα, φόρτσα φόρα; Είναι ανάγκη όσο περνούν οι μέρες και τα χρόνια, να λιγοστεύει το ύφασμα στα γυναικεία ρούχα;

Το θέαμα αν και ωραίο, ήταν τουλάχιστον εκνευριστικό!

Ίσως να είμαι ο μοναδικός άνδρας που κάνω "παράπονα" για αυτό, αλλά δεν ντρέπομαι να πω, πως μερικά πράγματα πρέπει να μένουν στη φαντασία του τηλεθεατή. Έτσι για τους τύπους ρε παιδάκι μου...

Μετά λύπης μου, παρατηρώ πως στο όνομα της τηλεθέασης και του εντυπωσιασμού, τα see-through ρούχα, είναι must...

Δυστυχώς, η ζωή έξω απο το κουτί, ακολουθεί ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια βήματα, σε σημείο να νιώθεις λύπη για τα άτομα που ξεφτιλίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό, στην προσπάθειά τους να προκαλέσουν.

Πουριτανός;
Παλιομοδίτικος;
Έχω σκουριασμένο και αρχαίο μυαλο;
Ίσως!

Δεν θα σταματώ να λέω ποτέ, πως σιγά-σιγά, γινόμαστε Αμερική, με το ρητό "Sex Sells" να έχει κυριαρχικές τάσεις...

Και αυτό με προβληματίζει.
Σαν άνθρωπο.

-Lcfr.

3 comments:

Anonymous said...

Εγώ θα πω..έλεος με το σιλικονάτο στήθος της Παπαρίζου και της κάθε Παπαρίζου....και έλεος με τους άντρες μου μασάνε ότι τους σερβίρουν!!! Όποια φουσκώνει τα βυζιά της αυτομάτως γίνεται θεά στα μάτια των αντρών!! Τί "χάπατα" Θεέ μου!!!!

Lcfr said...

Σωστό.

-L.

Anonymous said...

Μπα μην το λες...μπορει να γουσταρουν τα μεγαλα, αλλα στατιστικα οι αντρες προτιμουν τα οριτζιναλ...Κακα τα ψεμματα η αισθηση ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικη, οποτε τα ''αυθεντικα'' (ακομη και λιγο μικροτερα) ειναι Plus :))

ps.Ακου συζητηση... :P