Thursday, April 19, 2012

Just A Few Days Ago

Πριν λίγες ημέρες, ένας παλιός φίλος μου έκανε μια πολύ απλή αλλά ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα (για το μυαλό μου) ερώτηση. Φυσικά την απάντησα κατευθείαν και χωρίς δεύτερη σκέψη μιας και συνηθίζω να απαντώ χωρίς υπεκφυγές και κολλήματα.

Η ερώτησή του ήταν η εξής:
«.ποια είναι η πρόταση που σου έχει πει κάποια πρώην και ξέρεις πως θα την έχεις στο μυαλό σου για μια ζωή?»

Το 2011 λοιπόν, μια κοπελιά που πέρασε από την ζωή μου (ομολογουμένως για σύντομο χρονικό διάστημα μιας και μιλάμε για μόλις ενάμιση μήνα) μου είπε μεταξύ άλλων, πάνω στο τραπέζι του χωρισμού:

«...το ότι με χωρίζεις αυτήν την στιγμή, θα σε στοιχειώσει. Θα το μετανιώσεις πολύ...»

Η απάντησή μου ήταν επιθετική και λίγο προσβλητική, μιας και όταν βρίσκομαι σε άμυνα συνηθίζω να "χτυπάω" σε σημεία που ο άλλος πονάει:

«...δεν έχεις ιδέα τι έχω ξεπεράσει στην ζωή μου, για να βρίσκομαι τώρα εδώ. Αυτή η περιπέτεια μαζί σου, δεν θα με απασχολήσει ούτε για ένα βράδυ!»

Ξέρω-ξέρω...

Οι περισσότεροι από εσάς, θα λέτε πως η απάντησή μου ήταν απαράδεκτη, άδικη και ΕΝΤΕΛΩΣ αχρείαστη. Συμφωνώ, αλλά τι να κάνεις. Έτσι είναι το σκαρί μου, αν και αρκετό καιρό τώρα, προσπαθώ να το αλλάξω αυτό το χαρακτηριστικό.

Κι όμως, αυτό το «θα σε στοιχειώσει. Θα το μετανιώσεις πολύ.» που μου είπε, ισχύει!

Δυνατή πρόταση.
Δυνατότερη κατάρα.
Κατάρα που βαστάει καιρό τώρα.

Well played Isabella...

-Lcfr.
ΥΓ. Και όχι! Η κοπελιά που μου την είπε, ΔΕΝ, επαναλαμβάνω ΔΕΝ λεγόταν Isabella.
ΥΓ. Αλήθεια φίλες και φίλοι μου, ποια είναι η πρόταση που σας έχει πει κάποιος πρώην και γνωρίζετε καλά, πως δεν θα την ξεχάσετε ΠΟΤΕ?

No comments: