Friday, April 20, 2012

What Am I?

Αυτό το διάστημα, έχω λάβει 4-5 mails (περιέργως από γυναίκες αναγνώστριες) που με "κατηγορούν" πως από τα τελευταία άρθρα μου, φαίνεται πως περνάω κάποιον χωρισμό ή αντιμετωπίζω κάποιο "αντίο" που με έχει πληγώσει.

Όχι λοιπόν.
Καμία σχέση.

Οι προβληματισμοί που κυριεύουν το μυαλό μου, είναι διαρκείς και καλώς ή κακώς, "σπρώχνονται" από προσωπικές εμπειρίες και εξωτερικά ερεθίματα.

Είμαι ο Lcfr.

Ένας πειραγμένος εγκέφαλος, που ξεκίνησε σαν χαζό-blogger και κατέληξε να κάνει τις λέξεις, εμμονή του.

Αυτός είμαι.

  • Είμαι οι εμμονές μου.
  • Είμαι τα προβλήματά μου.
  • Είμαι οι παραξενιές και η γκρίνια μου.

Είμαι ο Lcfr!

Τίποτα περισσότερο και, ΣΙΓΟΥΡΑ τίποτα λιγότερο από αυτό.

"Μικρές μπουκιές του μυαλού μου.
Η απεγνωσμένη προσπάθειά μου, να ξυπνήσω το δικό σας."


Ο Lcfr ._

1 comment:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=fbRjrmlcvFY

-Όταν έχω εσένα...!



-τσουρέκι-