Monday, April 2, 2012

SMS

Έχω υπάρξει μηνυματάκιας.
Μανιακός μηνυματάκιας για αρκετά μεγάλο διάστημα.

Όταν φτάνεις να στέλνεις κοντά στα 300+ μηνύματα σε λίγες μόνο ημέρες, μπορεί να χάσεις λίγο την έννοια του μηνύματος.
Όχι του περιεχομένου, αλλά του μηνύματος.

Της έννοιας "μήνυμα".

Όπως έχω ξαναγράψει στο μακρινό παρελθόν, ένα μήνυμα έχει πολλές δυνατότητες.
Μπορεί να σε κάνει να νιώσεις όμορφα, ή πολύ, ΜΑ ΠΑΡΑπολύ άσχημα.

Πρέπει να εκμυστηρευτώ το εξής:

Το καλύτερο μήνυμα που μπορεί να σου στείλει κάποιος, είναι αυτό το πρωινό "Καλημέρα..." εκεί που δεν το περιμένεις.

Όχι αδέρφια μου, σας γελάσανε.
Το απλό και σχετικά "άδειο" μήνυμα που μόλις σας είπα, δεν σου εύχεται απλά να έχεις μια καλή ημέρα.

Πίσω από αυτήν την λέξη, σιωπηρά ο αποστολέας σου λέει πως είσαι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται όταν ξυπνάει.
Πως είσαι τόσο σημαντικός στην ζωή του που, με το που ανοίξει τα ματιά του, το μυαλό γεμίζει με το όνομά σου. Με απλά λόγια, πως θα ήθελε να σε είχε δίπλα του και να στο πει και όχι να στο γράψει.

Κάνω λάθος;

.αχ αυτό το συναίσθημα.

-Lcfr.

9 comments:

K... said...

Μου έχει λείψει αυτό...

Anonymous said...

poso dikio exeis pali....

Lcfr said...

Μπααα...

-L.

K... said...

:(:(

Lcfr said...

Παρόλα αυτά, εάν σου έχει λείψει, να ξεκινήσεις να το κάνεις.

Είναι όμορφο. (λέω εγώ τώρα)

-L.

K... said...

Θα το ήθελα πολύ...
πάρα πολύ..

Lcfr said...

Όπως επίσης, μεγάλη αξία έχει και το "καληνύχτα"

-L.

K... said...

Ναι έχει μεγάλη αξία..

Lcfr said...

άρα συμφωνούμε.

-L.