Sunday, April 15, 2012

Untouchables

Όσοι με "διαβάζετε" καθημερινά, ή έστω σε τακτά χρονικά διαστήματα, μάλλον θα έχετε καταλάβει δύο βασικά μου στοιχεία:
  • Πως είμαι κομματάκι εναλλακτικός και "κόντρα" άνθρωπος.
  • Πως έχω πάθος με την μουσική.
Επειδή λοιπόν, σήμερα είναι Πάσχα και όπως φαντάζομαι οι περισσότεροι από εσάς, θα λαδώνετε κάπου, το αντεράκι σας με τα σιχαμένα της εποχής εδέσματα, ακούγοντας λαϊκή μουσική χειρίστου είδους και επιπέδου (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα) είπα να αποδείξω τα δύο στοιχεία που ανέφερα πριν λίγο, πηγαίνοντας ΚΟΝΤΡΑ στην ημέρα. Αποφάσισα λοιπόν να ανεβάσω το τραγούδι που ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ χαρακτηρίζει το "μέσα μου" αυτήν εδώ την περίοδο. Από την μουσική και τον ρυθμό, μέχρι τους στίχους του, που, μπορούν πανεύκολα να εντοπίσουν τα ΘΕΛΩ και τις σκέψεις μου.

Σπαταλήστε λοιπόν, 6 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα ακούγοντας το "Untouchables" για χάρη μου και χαθείτε στα συναισθήματα που μόνο οι Anathema μπορούν να δημιουργήσουν.

Και επειδή έχω καλή διάθεση (αυτήν εδώ την στιγμή) θα συμπεριλάβω και ένα link για να διαβάζετε ταυτόχρονα τους στίχους που έχουν κάτι που με κάνει και ανατριχιάζω κάθε φορά που τους έχω μπροστά στα μάτια μου.

Πατήστε εδώ για να ξεκινήσει το τραγούδι:

Και πατήστε εδώ για να διαβάσετε ταυτόχρονα τους επικούς στίχους:
CLICK

Δεν έχω άλλα λόγια για αυτό το τραγούδι.
Ειλικρινά ότι είχα να πω, το είπαν με χιλιάδες φορές καλύτερο τρόπο οι Anathema.
Enjoy...

-Lcfr.
ΥΓ.Όσοι χρειάζονται μετάφραση για τους στίχους, δεν είναι δα και πολύ δύσκολο να βρεις τέτοια εργαλεία στο Internet.. Σωστά?

2 comments:

Anonymous said...

Τέλειο!!

Έτσι νιώθεις?

Lcfr said...

Νομίζω πως εάν διαβάσεις καλά τις λεξούλες που έχω γράψει, μπορείς να απαντήσεις στην ερώτησή σου.

-L.