Wednesday, April 4, 2012

List Of Things

Σήμερα σας έχω κάτι διαφορετικό από τα κλασσικά...

Ακολουθεί μια λίστα, με τα 9 πράγματα που ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ σε μια γυναίκα.

Απλά, λιτά και ξεκάθαρα.

Καλή διασκέδαση:
(Εάν μερικά από αυτά σας προσβάλλουν, κάντε υπομονή. Δεν μπορώ να προτείνω κάτι άλλο...)

01) Το ότι έχεις «καλούδια» πάνω σου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να τα δείχνεις με κάθε τρόπο και ευκαιρία (πχ αποκαλυπτικά ρούχα). Τι νομίζεις πως είσαι? Κανένας πλανόδιος τσιγγάνος που διαφημίζει την πραμάτεια του?

02) Κι ας είμαστε ξαπλωμένοι σε ΥΠΕΡδιπλο κρεβάτι, είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είσαι ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ πάνω μου? Όχι πες μου... είμαι παράλογος που θέλω λίγο χώρο να τεντωθώ?

03) Στην προσπάθειά σου να βελτιώσεις την όψη του προσώπου σου, βάφεσαι σαν άλλος πίνακας του DaVinci, με απογοητευτικό (τις περισσότερες φορές) αποτέλεσμα. Πάν μέτρων άριστον! Το ξέχασες ή πρέπει να στο θυμίζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ??!?

04) Αλήθεια, τι διαολεμένη μόδα είναι αυτή και όλα τα γυναικεία κινητά έχουν κάτι που κρέμεται?

05) Εάν ακούσω ακόμα μια φορά για το «γαλλικό» που έκανες στα νύχια σου, θα τρέξω και θα βάλω ειδήσεις στο σιχαμένο Star Channel, μπας και καταφέρω να εκνευρίσω το μυαλό μου με κάτι ακόμα πιο ανούσιο.

06) Με γνώρισες και σου άρεσα όπως ήμουν. Σταμάτα να προσπαθείς να με αλλάξεις και να με φέρεις στα μέτρα σου. Καταλαβαίνεις πως με κάνεις κάτι άλλο? Κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά είμαι??

07) Εάν νομίζεις πως πάχυνες, μην ρωτάς εμένα. Ξέρω από πείρα, πως ό,τι και να απαντήσω δεν πρόκειται να μου βγει σε καλό. Απευθύνσου λοιπόν σε κάποια φίλη σου. Βέβαια είμαι της άποψης, πως εάν υποψιάζεσαι πως έχεις πάρει μερικά κιλά, κατά πάσα πιθανότητα είναι αλήθεια.

08) Εάν θέλεις να φλερτάρεις με τυχαίους θαμώνες στα βραδινά μαγαζιά, για να δεις εάν «περνάει η μπογιά σου» και να επιβεβαιώσεις τον εαυτό σου, με απλά λόγια ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙΣ. Αρκετά ξεκάθαρο?

09) Εάν έχεις ανάγκη για γκόμενο παράλληλα με εμένα (περιστασιακό ή μόνιμο) είσαι τουλάχιστον ΦΤΗΝΗ και αναρωτιέμαι γιατί ασχολούμαι ΑΚΟΜΑ μαζί σου. (στα τσακίδια λοιπόν, αγάπη μου :) )

Με εκτίμηση και σεβασμό στις κυρίες της παρέας μας.

Δαιμονισμένα δικός σας,
-Lcfr.
YΓ. Το νούμερο 9, είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε όλες τις άπιστες γυναίκες εκεί έξω (ξέρετε ποιές είστε) που προσπαθούν να γεμίσουν το κενό που έχουν από την σχέση τους, με διάφορους τυχαίους ή μη, επιβήτορες. Παρόλα αυτά, σας αγαπάμε.
ΥΓ2.Ξέρω πως μπορεί να στεναχωρώ μερικούς αναγνώστες με αυτά που γράφω. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για πράγματα που ενοχλούν ΕΜΕΝΑ. Άλλοι μπορεί να τα ανέχονται και να τα απολαμβάνουν. (ειδικά τα κέρατα :) )

15 comments:

K... said...

Πάντα με στεναχωρούσες, οπότε...

Lcfr said...

Εγω;
Εσένα άγνωστε Κ;
απο που κι ως που;

-L.

K... said...

Ξέρεις...

Lcfr said...

Ξέρω?
Δεν ξέρω.

-L.

K... said...

Ξέρεις...

Lcfr said...

Σου είπα δεν ξέρω.
Άκου το τραγουδάκι που ανέβασα και θα σου φτιάξει η διάθεση.

(εάν θυμάμαι σε εσένα απάντησα για τα πρωινά sms. Δες την νέα μου απάντηση)

-L.

K... said...

Επιμένω πως ξέρεις..

Lcfr said...

Οποιοσδήποτε μπορεί να υπάρχει πίσω από το "K..."

-L.

K... said...

Έχεις καταλάβει αλλά τέλος πάντων

Lcfr said...

Ίσως...

-L.

K... said...

Όχι ίσως...σίγουρα

Lcfr said...

Μικρή σημασία έχει.

-L.

K... said...

Τελος πάντων. Το θέμα είναι πως το έκανες και συνεχίζεις να το κάνεις

Lcfr said...

Διάλογο από εδω, δεν θέλω να κάνω.
Το email μου, νομίζω πως το έχεις.

-L.

Anonymous said...

true story....ola auta pou grafeis!!!! kai ta 9 !!!!