Tuesday, April 3, 2012

Lucky House

Για δεύτερο σερί έτος, η τύχη (ή η παρατηρητικότητά μου) μου πετάει στον δρόμο κέρματα.

Χαμηλής ή υψηλής (όσο είναι δυνατό) αξίας κέρματα, που έχουν χάσει τον δρόμο και τους πραγματικούς τους ιδιοκτήτες και καταλήγουν να βρίσκονται στο γραφείο μου σαν λάβαρα τύχης.

Τις τελευταίες ημέρες, όπως μπορείτε να καταλάβετε, τις περνάω στο καινούργιο σπίτι σουλουπώνοντάς το (βάψιμο/καρφώματα/διακόσμηση κτλ).
Εχθές λοιπόν, μπαίνοντας στο σπίτι και μέσα στον χαμό που επικρατεί, εντόπισα ένα κέρμα.

Και αναρωτιέμαι πως να το μεταφράσω;

Θα είναι τυχερό σπίτι; Ή μήπως η προηγούμενη κοπελίτσα που έμενε εκεί, ήταν φραγκοφονιάς (γκούχου-γκούχου) και είχε στη κατοχή της μόνο μπρούτζινα νομίσματα;
Τι διάολο να φανταστώ με το φτωχό μου μυαλό? (μιας και έχει αποδειχθεί πως μου αρέσει να σκέφτομαι τα πράγματα λιγάαακι παραπάνω)

Παρόλα αυτά, έχω ένα καλό προαίσθημα για αυτό το σπίτι... (σε αντίθεση με το προηγούμενο)

Δυστυχώς δεν μπορώ να σας καλέσω. Το θέλω, αλλά δεν μπορώ...
Δυστυχώς...

-Lcfr.
ΥΓ. Το χθεσινό μου άρθρο για τα SMS, είχε μεγάλη απήχηση (δεν το περίμενα για να πω την αλήθεια μου). Σας μιλάω ειλικρινά, εμένα προσωπικά στο παρελθόν, ένα απλό «καλημέρα» με έκανε να νιώθω γεμάτος και έτοιμος για τα πάντα. Αρκεί να το λάβεις από τον άνθρωπο που θέλεις πραγματικά...

...και όταν δεν το λαμβάνεις... Τον "πούλο" η διάθεση!

No comments: