Thursday, August 22, 2013

Metro My Love

1,40€/ticket
Εχθές το πρωί κατέβηκα στο κέντρο με το Μετρό, για κάτι δουλειές και στην επιστροφή μου, συνάντησα μια "φίλη" από τα παλιά, που είχα να την δω και να της μιλήσω κοντά 6-7 χρόνια. 



(σε αυτό το σημείο, πρέπει να σας πληροφορήσω πως όσο γράφω αυτές εδώ τις γραμμές, το στόμα μου και το μυαλό μου, εξωτερικεύουν μπινελίκια για την τύχη μου)

Κλάψ, Λύγμ!
Με την συγκεκριμένη κοπέλα δεν είχαμε περάσει πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί και γενικότερα η "σχέση" μας αποδείχθηκε καθαρά επιφανειακή. Για αυτό είχε και την κατάληξη που είχε. Χωρίς δακρυσμένα μυξομάντιλα και μετανιωμένα SMS στις 2 το ξημέρωμα. Ήταν από τους πιο καθαρούς χωρισμούς που έχω κάνει ποτέ.

Δεν σας κρύβω όμως, πως τα 30 λεπτά που έκανα για να επιστρέψω, ήταν ίσως τα πιο βασανιστικά και επώδυνα λεπτά της ζωής μου. Δεν αστειεύομαι. Και το λέω αυτό, την στιγμή που έχω κάνει πολύ δύσκολο φανταριλίκι... (Αεροπορία αγάπη μου και δεν θέλω σχόλια)

Είναι επώδυνο να μην έχεις να πεις τίποτα ουσιαστικό με έναν άνθρωπο που παλιότερα έχεις ανταλλάξει και δύο-τρεις οργασμούς ρε αδερφέ! (χε-χε) Είσαι αναγκασμένος να περιορίζεις την κουβέντα στα καθωσπρέπει θέματα που, υπό άλλες συνθήκες, δεν θα τα άγγιζες ποτέ.

Όπως έχω γράψει παλιότερα, όταν νιώθω άβολα ή είμαι στεναχωρημένος για κάτι, ξύνω επίμονα ένα συγκεκριμένο νύχι του δεξιού χεριού μου. Ε, όταν άρχισα να κάνω αυτήν την ενοχλητική και κακή συνήθεια μέσα στο βαγόνι του Μετρό, επειδή την ήξερε, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο άβολα αφού γυναίκα γαρ, δεν μπορούσε να μην το σχολιάσει για να με πειράξει.

Φορ δε λοβ οφ γκάντ!!

Μην παρεξηγηθώ. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να ξανά μπλέξω με την συγκεκριμένη κοπέλα, αλλά όσο να είναι μέσα από τέτοια σκηνικά, καταλαβαίνεις πόσο εύκολα διαβρώνονται οι σχέσεις. Ότι είδους και να είναι.

Πάντως όταν γύρισα σπίτι, το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να πιω δύο νεροχύτες νερό για να ξεδιψάσω.

Μπάσταρδος Αύγουστος!

-Lcfr.

No comments: