Sunday, August 4, 2013

Sunday Music Post

Τελικά αυτό που λένε, πως αυτά που σου συμβαίνουν εντελώς ξαφνικά είναι τα καλύτερα, στέκει.

Στέκει ακόμα και για το σημερινό τραγούδι που θα ακούσετε σε λίγα λεπτά.

Το πήρε το αυτί μου εντελώς ξαφνικά, σε ένα εντελώς άκυρο μέρος (που δεν περίμενα πως θα άκουγα καλή μουσική) και φυσικά έκανα τα πάντα για να μάθω όνομα και τίτλο. Όχι μόνο για να το μοιραστώ εδώ μαζί σας, αλλά για να μπει επίσημα στο Hall Of Fame. Δίπλα στο Back To You που εξακολουθεί και καταλαμβάνει την κορυφή.

Οι VNV Nation λοιπόν τραγουδούν το "Illusion". Μια καταπληκτική πραγματικά μπαλάντα που δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει τόσα χρόνια. Το έχω ακούσει τόσες φορές όμως, που σίγουρα αρχίζω και καλύπτω τον χαμένο χρόνο και, φυσικά, στοιχειώνω την καθημερινότητά μου με το φοβερό αρμόνιο που δίνει τον ρυθμό.

Είμαι ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορές σίγουρος, πως θα το λατρέψετε και ίσως βρείτε ένα κομμάτι σας στις λέξεις του.

Για την καλύτερη εμπειρία, ακούστε το με ακουστικά.
Θα με θυμηθείτε.


Καλή Κυριακή...

-Lcfr.

No comments: