Thursday, August 1, 2013

Unstoppable Force

Καλό μήνα αναγνώστες μου.

Πρώτη Αυγούστου σήμερα. Για να ξεκινήσω θετικά τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού, θα σας εκμυστηρευτώ κάτι. Ένα ποσοστό από τις επισκέψεις που δέχεται το site αυτό σε καθημερινή βάση, προέρχονται από άκυρες (κυριολεκτικά) αναζητήσεις στο Google.

Για να σκάσει το χειλάκι σας (και να καταλάβετε τι βλέπουν τα ματάκι μου κάθε μέρα) μερικές από αυτές είναι οι εξής:

PLEASE!
-Πως να σε ρίξω στο κρεββάτι.

-Δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις.

-Sex with horses (Αυτό ούτε που το περίμενα)

-Όμορφες κοπέλες με brazilian.

-Τον έχω τεράστιο. (Παρακαλώ δεν θέλω σχόλια)

-Χριστόφορος Παπακαλιάτης. (Ήμουν υποχρεωμένος να το συμπεριλάβω και αυτό, μιας και ο κύριος είναι ο άρχοντας του άκυρου)

Προφανώς ο κόσμος εκεί έξω, εχει πολύ μεγάλη δίψα για γνώση πάνω σε συγκεκριμένα θέματα (sense the irony) και προφανώς το αγαπημένο μας Internet, παρέχει απλόχερα τις απαντήσεις.

Όμως, για να πάω κόντρα στο κύμα ηλιθίων που έρχονται στο site από τέτοιες αναζητήσεις, θα το γυρίσω στην επιστήμη. Ναι-ναι, για ακόμα μια φορά θα προσπαθήσω να σας εντυπωσιάσω με τις γνώσεις μου. Κάτι πρέπει να κερδίζετε και εσείς, από όλο αυτό... Σωστά?

Το 2011 λοιπόν, σε ένα παλιότερό μου άρθρο, είχα γράψει μερικές λέξεις για το εξής βαθύ επιστημονικό ρητό:

"Τι θα συμβεί εάν μια ασταμάτητη δύναμη,
συναντήσει ένα ακίνητο αντικείμενο;"
(Διαβάστε τι έγραφα τότε πατώντας εδώ)

Μετά από αρκετή σκέψη και αφού πέρασαν 2 ολόκληρα χρόνια από τότε, νομίζω πως κατάφερα να βρω μια απάντηση.

Όταν μια ασταμάτητη δύναμη, συναντήσει ένα ακίνητο αντικείμενο....
....
....
....
...και τα δύο ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ.

Surrender!


-Lcfr.

No comments: