Wednesday, August 21, 2013

The Great Absence

Αγαπημένοι μου...

Το 2009, για ένα φεγγάρι, το είχα παίξει δημοσιογράφος και είχα πάρει συνέντευξη από μια περσόνα που σπάνια συναντάς στην ζωή σου. 

Μιλάω για τον Βασίλη Μάζαρη. Τραγουδιστή, στιχουργό και ιθύνων νου της μπάντας Daylight Misery. Αγαπημένο συγκρότημα που έχει βγάλει τραγούδια τα οποία είναι χαραγμένα στο μυαλό και την ψυχή μου και στο παρελθόν έχει κάνει δυνατές συνεργασίες με μεγαθήρια της μουσικής σκηνής.
(Δεν σας κρύβω ότι υπάρχει ένα live τραγούδι της μπάντας στο YouTube, στο οποίο είμαι και εγώ στο πλήθος και έχω πρωταγωνιστικό σχεδόν ρόλο)  


Σε λίγο καιρό λοιπόν, οι Daylight Misery, θα μας παρουσιάσουν τον 2ο δίσκο τους από την εταιρία I for an I Records. Το όνομα του δίσκου είναι το εντυπωσιακό "Great Absence" και είμαι σίγουρος πως όταν βγει, θα κυριεύσει την μουσική μου καθημερινότητα για πολύ καιρό.

Η πρώτη παρουσίαση του δίσκου, θα γίνει στο "AnClub" την Κυριακή 27 Οκτωβρίου και ναι, θα είμαι ΚΑΙ εγώ εκεί, για να υποστηρίξω το υπεραγαπημένο μου συγκρότημα και φυσικά για να ξαναδώ τον Βασίλη και τον Σταμούλη (που γράφει μουσική και παίζει κιθάρα) από κοντά.

Πάρτε χαρτί και μολύβι και κρατήστε σημειώσεις: 
(ακολουθεί φωτογραφία με τις λεπτομέρειες)
"The Great Absence" κύριοι!
Λοιπόν, δεν θέλω κουβέντες. Οι Daylight Misery και εγώ, σας περιμένουμε για να πιούμε μια μπύρα βρε αδερφέ και να ακούσουμε καλή μουσική.

Α, Να μην ξεχάσω.
Ακολουθεί το εξαιρετικής ποιότητας video για το τραγούδι "Erynnis Funeralis" που κυκλοφόρησαν πριν λίγους μήνες.
(είχα την τιμή, το συγκεκριμένο τραγούδι να το ακούσω από τα πρώτα του κι ολας βήματα και όσο και να σας φανεί αστείο, το αγαπώ σαν δικό μου)

Λοιπόν, μην το κουράζουμε.
Πατήστε εδώ για να μπείτε στο group της μπάντας στο Facebook και σας περιμένω τον Οκτώβριο στο AnClub.

-Lcfr.

No comments: