Tuesday, October 29, 2013

Age Talk

Για να πω την αλήθεια μου, αυτό που έκανα το περασμένο Σαββατοκύριακο δεν το είχα ξανακάνει.  Και για να σκεφτώ να το επαναλάβω θα πρέπει να έχουν γίνει κάποια πράγματα στην ζωή μου, που είναι περίπλοκα και με αυτά θα κλείσω το σημερινό άρθρο.

Δύο ημέρες, δύο συναυλίες με μόνο λίγες ώρες ύπνου.
Δύο ημέρες, με το λαρύγγι μου να θέλει να μεταναστέψει στον Καναδά, χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά μου, μιας και οι φωνές που το ανάγκασα να παράξει, ακόμα και τώρα του προκαλούν ρίγη τρόμου.
Δύο μοναχά ημέρες και ένα κορμί που τελικά, αφού έβγαλε το πρόγραμμα, πλέον δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις φυσιολογικές και καθημερινές κινήσεις.




Ναι αγαπημένοι μου. Μετά από αυτές τις 2 ημέρες κατέληξα σε κάποια δύστυχα για εμένα συμπεράσματα.

Τι είσαι λοιπόν, όταν δεν αντέχεις 2 συναυλίες? (μεταξύ μας, η πρώτη έμοιαζε περισσότερο σε party με ζωντανή μουσική). Σαπιόγερος. Αυτό είσαι. Και η θέση σου είναι σε ένα κρεβάτι, με πουά γραφικές πυτζάμες που μυρίζουν φορμόλη και γύρω σου να έχεις μπουκαλάκια με φάρμακα να σου θυμίζουν πως πρέπει να ανανεώσεις την κάρτα απεριορίστων διαδρομών στο φαρμακείο.

Για να φανταστείτε, λίγο πριν κοίταζα στο Internet για προσιτούς οίκους ευγηρίας της γειτονιάς μου, με καλές κριτικές από άλλους υπέργηρους συντοπίτες μου....  

Καλά-καλά. Η αλήθεια είναι πως κοίταζα να βρω μια καλή ξανθιά κοπέλα -κατά προτίμηση από την Σουηδία- για να με γεροκομήσει κατ' οίκον, τα επόμενα πολλά χρόνια. Μέχρι δηλαδή το κορμάκι και η ψυχούλα μου να αναρρώσουν πλήρως.






Αντικειμενικά όμως, η εμπειρία αυτή ήταν εξόχως ενδιαφέρουσα. Γνώρισα καινούργιο κόσμο, αντάλλαξα μουσικές -και όχι μόνο- απόψεις, άκουσα καινούργια μουσική και γενικά πέρασα αξέχαστα.

Τώρα μπορεί να τρέξει κάποιος από εσάς και να ρωτήσει:

"Το ξανακάνεις Lcfr?"

Νομίζω πως θα μπορέσω να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση όταν:
  • Βρω την εν λόγω ξανθιά κοπελίτσα.
  • Με περιποιηθεί.
  • Με ερωτευτεί (φυσιολογικό επακόλουθο)
  • Την παντρευτώ
  • ...και τελικά με κερατώσει με το pool boy ή τον περιπτερά της γειτονιάς μου. 
Τότε ξαναμιλάμε.

ta-ta. 

-Lcfr.

No comments: