Saturday, October 19, 2013

Poison Trust

ITS TIME TO PARTY!!!
Μετά από κοντά 6 ημέρες, σήμερα σηκώθηκα από το κρεβάτι και δεν ένιωθα σαν zombie με μια ιδιαίτερη λαχτάρα για ανθρώπινους εγκέφαλους. Τελικά το να είσαι υγιής είναι μεγάλη υπόθεση. Γρίπη ήταν και πάει. Και επιτέλους θα βγω από το σπίτι και θα δω πως είναι το έξω και ο καθαρός αέρας. 





Το ζήτημα που με απασχολούσε τις τελευταίες ημέρες, προέρχεται από μια κουβέντα που είχα κάνει κάποιους μήνες με ένα προσφιλές μου πρόσωπο. Μου είχε κάνει την εξής ερώτηση:

"Με όλα αυτά που έχεις ζήσει τα τελευταία χρόνια, δεν έχεις χάσει όλη την εμπιστοσύνη σου στις γυναίκες και στις σχέσεις γενικότερα?

Ξέρω πως το θέμα είναι κομματάκι γλυκανάλατο. Αλλά φάκ γιου. (με το μπαρντόν)

Όταν λοιπόν μου είχε γίνει αυτή η ερώτηση, εάν θυμάμαι καλά την προσπέρασα με ninja τρόπο, χωρίς να την απαντήσω πλήρως. Την απέφυγα τεχνηέντως μπορώ να πω. Νομίζω πως πλέον μετά από τόσο καιρό, μπορώ να την απαντήσω. Και ναι. Νομίζω πως η εμπιστοσύνη που μπορώ να δείξω σε ένα θηλή πλέον, είναι μηδαμινή γιατί ξέρω πως με την πρώτη ευκαιρία θα μου την φέρει.

Δεν κατηγορώ τις γυναίκες, προς θεού. Απλά είναι η γενικότερη φύση σας κυρίες μου, να αναζητάτε το εξωτερικό και ίσως επιπόλαιο ενδιαφέρον, που δεν έχει ουσία για εσάς και απλά απαντά στο ερώτημα που σας ταλαιπωρεί: "Περνάει ακόμα η μπογιά μου?" (Spoiler alert: Η λέξη που ψάχνετε είναι "επιβεβαίωση")

Δεν είναι τυχαίο βλέπετε, πως οι περισσότεροι άνθρωποι εκεί έξω που είναι πραγματικά πληγωμένοι είναι άνδρες. Όχι πως τα αγοράκια είναι αθώα. Εάν πίστευα κάτι τέτοιο θα ήμουν αδαής και βαθειά κοιμισμένος. Απλά θεωρώ πως είναι λίγο πιο ντόμπρα και δεν παίζουν τόσα παιχνίδια.

Βέβαια, εάν το καλοσκεφτείς, είναι απόλυτα φυσιολογικό οι κυρίες να παίζουν τα παιχνίδια, μιας και οι περισσότερες από αυτές κρατούν και το καρπούζι και το μαχαίρι, αφήνοντας τους κυρίους να περιμένουν στο ακουστικό τους.

Οι απόψεις αυτές μου έχουν σχηματιστεί από τα 33 χρόνια ζωής μου και από εμπειρίες που έχω ζήσει κατ' επανάληψιν. Το συμπέρασμα: Ή είμαι άτυχος και μου έχουν "κάτσει" άσχημα σκηνικά, ή το pattern της ζωής μου, είναι το κατεξωχήν επικρατέστερο.

Choose your poison

-Lcfr.
ΥΓ. Για αύριο Κυριακή, έχω ένα τραγουδάκι που θα σπάσει το Internet. Προετοιμάστε τα κορμιά σας. 

No comments: