Sunday, October 20, 2013

Sunday Music Post

Όπως σας έταξα εχθές, το σημερινό μουσικό τραγούδι θα σπάσει κυριολεκτικά το Internet.
Yes, Homer. You broke it.
Για να πω την αλήθεια μου, είχα σκοπό να ανεβάσω ένα τραγούδι που ακούω στο repeat τις τελευταίες ημέρες, που απέχει αρκετά από τα συνηθισμένα. Όμως ο Mephisto, σαν άνθρωπος με εξασκημένο από εμένα, μουσικό αυτί (χωρίς σχόλια παρακαλώ) επέλεξε το απόγευμα του Σαββάτου να μου στείλε το τραγούδι που τάραξε το μέσα μου. Από το πρώτο κι όλας άκουσμα.

Θεωρώ υποχρέωσή μου να δανειστώ μια φράση του μεγάλου Eddie Vedder (Pearl Jam), η οποία λέει το εξής:
"The best songs, are the ones that make you feel something".

Και διάολε, πόσο πουτάνα κάνει το μέσα μου το Another Love του μέχρι εχθές άγνωστου σε εμένα Tom Odell. Είναι κυριολεκτικά σπάνιο, να ακούω για πρώτη φορά ένα τραγούδι και να συνεχίζω να το ακούω σε επανάληψη για τα επόμενα 30 λεπτά. 

Βέβαια, το τραγούδι, καταλάθος, το ανέβασα εχθές στο ολοκαίνουργιο και γυαλιστερό μου profile στο Facebook. Μην ρωτήσετε πως γίνεται να κάνω καταλάθος post. Μερικές φορές λειτουργώ με το fail να ρέει άφθονο στις φλέβες μου.

Επαναλαμβάνω αυτήν την φορά, με βροντερή Κυριακάτικη φωνή:

Πόσο πουτάνα κάνει το μέσα μου....



-Lcfr.

No comments: