Monday, October 14, 2013

Second Second

Έχω χάσει μερικές Κυριακές με μουσική, και σήμερα Δευτέρα αποφάσισα να ρεφάρω λίγο στο όνομα της συνέπειας.

Νομίζω στο παρελθόν έχω ξανά υμνήσει το τραγούδι Second από τους λατρεμένους Katatonia, και δεν χάνω ευκαιρία όπου πηγαίνω να το διαφημίζω. Το σαββατοκύριακο που μόλις μας άφησε, είχα την ευκαιρία να το πασάρω σε ακόμα ένα άτομο του κύκλου μου και δεν έχασα την ευκαιρία να το ξανά ακούσω.

Βέβαια υπερβολικός όπως είμαι, δεν αρκέστηκα στην μια φορά. Άλλωστε θεωρώ πλέον πως όλα τα καλά πράγματα, εάν τα κάνεις μια και μόνο φορά, δεν σου εμφανίζουν τα πραγματικά τους χρώματα και δεν τα απολαμβάνεις όσο θα έπρεπε.

Σηκώνω λοιπόν το ποτήρι μου με το νερό και το αναβράζων Depon στην υγειά σας και στις επαναλήψεις καταστάσεων και τραγουδιών.

Μην με παρεξηγήσετε. Ίσως να μην ξέρω και τι γράφω, μιας και το θερμόμετρο πριν λίγο έγραψε 38 just!

-Sic Lcfr.

No comments: