Friday, October 25, 2013

Weekend

Παρασκευή λοιπόν σήμερα. 

Παραδέχομαι ανοιχτά, πως σε αυτές τις 5-6 ημέρες, έγιναν πολλά. Άλλα μικρά και άλλα σημαντικά. Έγιναν όμως και αυτό είναι πάντα καλό. Αρκετές φορές εξιλεωτικό μπορώ να πω. Τα μικρά τα προσπερνάς γρήγορα, ενώ τα σημαντικά -καλά ή κακά- τα απορροφάς σαν ένα καινούργιο τραγούδι της αγαπημένης σου μπάντας. Στην αρχή το κρίνεις αυστηρά. Στην συνέχεια το επεξεργάζεσαι ακούγοντάς το για δεύτερη ή τρίτη φορά και μετά ακολουθείς το ένστικτο και το γούστο σου κατατάσσοντάς το εκεί ακριβώς που του αξίζει.

Και αργά ή γρήγορα προχωράς στο επόμενο.

Δεν θα βαρεθώ να το λέω. Η ζωή και οι καταστάσεις που ζούμε κατά την διάρκειά της, είναι άμεσα συνδεδεμένες με την μουσική.... Ή μήπως το σωστό είναι πως η μουσική είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ζωή και τις καταστάσεις? What the fuck. Μπερδεύτηκα.
Ίσως να ισχύουν και τα δύο, μιας και το ένα δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς το άλλο. 

Μιλώντας για μουσική, ακολουθεί ένα άκρως μουσικό ΣΚ με δύο δυνατές συναυλίες για κάθε ημέρα και φυσικά θα δώσω το βροντερό παρών και στις δύο. Akerusia το Σάββατο στο Second Skin και φυσικά Daylight Misery στο ANclub την Κυριακή (περισσότερα για αυτό το live έχω γράψει εδώ). Ζωντανή μουσική, καλή παρέα και μια παγωμένη μπύρα στο χέρι. Τι άλλο θέλεις από ένα 2ήμερο?

Προφανώς, το Κυριακάτικο μουσικό post, θα πάρει μια μικρή αναβολή για κάποια καθημερινή ημέρα της επόμενης εβδομάδας. (εκτός φοβερού απροόπτου).

Σας εύχομαι ένα φοβερό πσκ και όπως γράφω πάντα... 

Μην κάνετε κάτι που δεν θα έκανα εγώ.
(και επίσης, μην ακούτε μουσική από ατάλαντα άτομα. -βλ. Κατερίνα Στικούδη-.)

-Lcfr. 
ΥΓ. Λίγα λεπτά πριν πατήσω το PUBLISH για αυτό το πόστ, χτύπησε το τηλέφωνο και από την άλλη άκρη της γραμμής, άκουσα μια φωνή να μου λέει: "Χώρισε η Miranda Kerr τον ομοφυλόφιλο Legolas!". Μετά από αυτό το Breaking News, νομίζω πως θα ακυρώσω το πρόγραμμά μου και θα πεταχτώ μέχρι την Αμερική. Είμαι σίγουρος πως το Mirandaκι με χρειάζεται. Άσχετα που δεν έχει απαντήσει στα δεκάδες mail που της έχω στείλει στο παρελθόν. Το ερώτημα πλέον είναι, που έχω βάλει το διαβατήριο...

No comments: