Monday, October 21, 2013

Rejection!

Λοιπόν, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, μια και καλή:

Το ότι ξυρίζομαι, δεν θα πει απαραίτητα πως αλλάζω και σεξουαλικές προτιμήσεις. 
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Με ηρεμία και νηφαλιότητα θα σας εξιστορήσω το σημερινό σκηνικό που έζησα στο μετρό και πιο συγκεκριμένα στο Μοναστηράκι.

Είχα λοιπόν ένα ραντεβού με τον οδοντίατρό μου για καθαρισμό. Στην επιστροφή, έπρεπε να αλλάξω συρμό στον εν λόγω σταθμό. Όπως αρκετοί θα γνωρίζετε, ο σταθμός αυτός μαζεύει πολύ κόσμο στην ανταπόκριση. Κόσμος που με χαζό τρόπο στριμώχνεται κοντά στις κυλιόμενες σκάλες και δεν απλώνεται στην αποβάθρα ομοιόμορφα για να αποφύγει την σαρδελοποίηση.




Κόντρα σε αυτό το ελληνικό φαινόμενο, πήγα μερικά βήματα στα δεξιά μου, αποφεύγοντας τον κόσμο. Έκατσα σε μια γωνίτσα και άκουγα την μουσικούλα μου, περιμένοντας τα 4 λεπτά μέχρι την άφιξη του επόμενου συρμού. 

Καλοστεκούμενος νέος, πλησιάζει και χωρίς αναστολές μου ζητάει το εισιτήριό μου. Θεώρησα πως είναι ελεγκτής και του το έδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη. Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, δεν νομίζω πως οι κύριοι ελεγκτές, κάνουν ελέγχους έξω από τους συρμούς.



Αφού του το έδωσα λοιπόν, τι κάνει ο αθεόφοβος...

Βγάζει BIC στυλό, γράφει το κινητό του πάνω στο εισιτήριο και μου το επιστρέφει αφήνοντάς με αποσβολωμένο....

Έχω να επισημάνω τα εξής:
  • Οκ, δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά ρε διάολε, τι κάνω λάθος και ελκύω το ίδιο φύλο τόσο πολύ? 
  • Μήπως, η μοναδική λύση είναι να αφήσω ξανά μούσι και να γίνω β' αναπληρωτής δεξιού ψάλτου στην Αγία Σοφία εδώ δίπλα? 
  • Επικρατεί τόσο μεγάλη απόγνωση στις gay παρατάξεις, που μοιράζουν τα 10ψήφια νούμερα από εδώ και από εκεί?
  • Τι περίμενε δηλαδή ο φίλτατος νέος? Ότι θα τρέξω σπίτι και θα τον πάρω τηλέφωνο για να προλάβουμε την επόμενη αναχώρηση του "τρένου για την αμαρτωλή Λάρισα"?
Σε καμία περίπτωση δεν γενικεύω. Το gay community μπορεί να κάνει ότι θέλει. Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε. (ακόμα) Απλά θα ήθελα ένας χριστιανός, να ενημερώσει κάποιον αρμόδιο για να με βγάλουν από το γαμω-mailing list, το οποίο τους προτρέπει να μου την πέφτουν με κάθε ευκαιρία. Είναι κρίμα..

Η επανάληψη τι είναι είπαμε?

-Lcfr.
ΥΓ. Δεν θέλω σχόλια για το αστραφτερό και μυστηριώδες χαμόγελό μου...

1 comment:

Anonymous said...

αχαχαχαχαχα............
τέτοια πέραση!!!!:p