Tuesday, April 22, 2014

Against!

Σήμερα μπορώ να πω πως ήταν μια καλή ημέρα.

Το πρωί βέβαια ξεκίνησε λίγο κόντρα, μιας και είχα μια δουλειά σε κάποια δημόσια υπηρεσία. Όταν πήγα λοιπόν, μου απάντησε μια γηραιά υπάλληλος ότι: "Δεν έχουμε σύστημα σήμερα, περάστε άλλη μέρα" και εντελώς τυχαία κοίταξα το ημερολόγιό μου και είδα ότι είναι Τρίτη του Πάσχα. 

ΦΑΚ ΓΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟ!
Μερικά πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ σε αυτήν την πουτάνα την χώρα. 

Όμως η συνέχεια ήταν αρκετά καλή. Δεν έχω κανένα παράπονο. Αποκορύφωμα και κερασάκι στην τούρτα η μουσική. Σήμερα, ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα κυκλοφόρησαν, έστω και ατύπως, τον καινούργιο τους δίσκο (τον οποίο ακούω αυτήν την στιγμή). Κάθε φορά που ακούω για πρώτη φορά έναν δίσκο από συγκρότημα που μου αρέσει, νιώθω τον ίδιο ενθουσιασμό με αυτόν που είχα όταν ήμουν πιτσιρικάς και άνοιγα τα αυτοκόλλητα Panini. Είχα αγωνία για το τι θα μου τύχει και ένα θα με ενθουσιάσει το αποτέλεσμα... 
Από αυτό το γεγονός, άντε και μεταξύ μερικών άλλων, μπορώ να πω το εξής.

🎶  She's got the whole world, in her hands... 🎶

-Lcfr.

No comments: