Friday, April 25, 2014

Desert Island

Πριν από λίγες ημέρες, βρέθηκα σε μια νυχτερινή συζήτηση, που εξελίχθηκε σε σοφιστικέ σκέψεις και ντεμέκ αναλύσεις της ψυχολογίας των ανθρώπων, και προς το τέλος της πήρε μια σουεράλ στροφή με την εξής ερώτηση να πέφτει στο τραπέζι:
 
We have to go BACK!
Εάν έμενες ολομόναχος σε ένα απομονωμένο νησί, χωρίς καμία κοινωνική επαφή, χωρίς Internet, τηλέφωνο κτλ κτλ, αλλά θα μπορούσες να πάρεις μονάχα μια ταινία μαζί σου, για να κρατήσεις την επαφή σου με την ανθρωπότητα, ποια θα επέλεγες? 

Ας ξεκαθαρίσουμε εδώ, ότι η ερώτηση προήλθε από ένα ιδιαίτερα ταινιοφάγο άτομο, που καταναλώνει και ζει για τις ταινίες. (είναι τρομακτικός ο αριθμός των t-shirts που έχει με λογότυπα ή στάμπες από άγνωστες ταινίες που δεν είχα καν ακουστά)

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, με τα δικά μου δεδομένα, είναι προφανής και γνωστή τοις πάσι, μιας και έχω δηλώσει ουκ ολίγες φορές μέσα από αυτές εδώ τις γραμμές, την σχεδόν θρησκευτική λατρεία που έχω για το "Eternal Sunshine of the Spotless Mind"....

...ΑΛΛΑ!

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, θα ήθελα κάτι να μου φτιάξει την διάθεση. Σίγουρα το "Eternal" έχει την μοναδική δυνατότητα να σου προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία κάθε φορά που την βλέπεις, αλλά στο απομονωμένο νησί, χρειάζεσαι κάτι που να σε κάνει να χαμογελάσεις και λίγο. Ειδικά όταν δεν έχεις ΤΙΠΟΤΑ άλλο μαζί σου για να διασκεδάσεις και να κάψεις την ώρα σου, περιμένοντας την γλυκιά λύτρωση του θανάτου.


Οπότε η απάντησή μου, ήταν όλα τα DVD της σειράς "Scrubs" ή της σειράς, "The Office", που είναι από τις αγαπημένες μου. Πώς οι περισσότεροι από εσάς σαν υπνωτισμένοι βλέπετε ακόμα τα Φιλαράκια στο Star Channel, έτσι και εγώ μπορώ να δω στο repeat τους 9 κύκλους του "Scrubs" ή αυτούς του "The Office".


Φυσικά η επιλογή μου, γιουχαρίστηκε και βεβαίως κατηγορήθηκα πως "κλέβω" μιας  και δεν μπορώ να επιλέξω διασκέδαση τόσων ωρών μιας σειράς, με αυτήν της μιάμισης άντε 2 ώρες που σου προσφέρει μια μονάχα ταινία. Αδιαφόρησα και έλεγα το τραγούδι μου σαν κλαρινίστας της παραλιακής με μισάνοιχτο πουκάμισο, καδένα στο λαιμό και το λουλουδικό να ρέει στα πόδια μου.


Όταν δε, πιέστηκα να απαντήσω στο σωστό μοτίβο, η απάντησή μου ήταν τελικά το "Eternal Sunshine Of the Spotless Mind".

Τι καταλάβατε λοιπόν? Θα είμαι ΚΑΙ απομονωμένος σε ένα ξερόνησο, αλλά και καταθλιπτικός μιας και θα σκέφτομαι την πρώην, που μπορούσε να κάνει την διαφορά στην ζωή μου, αλλά οι συνθήκες δεν της το επέτρεψαν.

Δεν φταίω εγώ αλλά η χαζή και εντελώς ουτοπική ερώτηση. Αφού είναι ερημονήσι ρε παιδιά, πως γίνεται να έχει ρεύμα, DVD Player και τεράστιες τηλεοράσεις? Για να μιλάμε και λίγο ρεαλιστικά έτσι? Άντε μην τα πάρω και τα κάνω λαμπόγυαλο!

Καλό ΣΚ και προσοχή!!
Μην κάνετε κάτι, που δεν θα το έκανα εγώ!

-Lcfr.
P.s." Sand is overrated. It's just tiny, little rocks."

No comments: