Thursday, April 3, 2014

Random Encounter

Τα πράγματα στην προσωπική μου ζωή πάνε από το καλό στο καλύτερο. Ας το πάρουμε αυτό σαν δεδομένο των τελευταίων εβδομάδων και εισαγωγικό σημείωμα του άρθρου αυτού.

Έχω ξαναπεί πως είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός στις συμπτώσεις και στις τυχαίες καταστάσεις που σου συμβαίνουν μέσα στην ημέρα. (βλέπε παλιότερα posts που φωνάζουν "Τίποτα δεν είναι τυχαίο" και άλλα τέτοια) Έχω αρχίσει όμως να θεωρώ πως όλα αυτά τελικά ίσως να έχουν κάποια αξία και πως ίσως να μην πρέπει να έχουμε κακή προοπτική απέναντί τους. 

Αρκετά παραδείγματα θετικών "τυχαίων" περιστατικών τις ημέρες αυτές, με το τελευταίο και ίσως πιο ασήμαντο από όλα, το χθεσινό και ιδιαίτερα παράδοξο. Επιστρέφοντας από την δουλειά, αποφάσισα να πάω ένα γρήγορο Super Market για να αγοράσω 2 μονάχα πράγματα. Η συμπαθητική μεσήλικας ταμίας στον Σκλαβενίτη μου είπε την τιμή η οποία ήταν 5,10€ (το είπε "Πέντε και δέκα") Τέτοιες ευκαιρίες για να πειράξω μια υπάλληλο δεν μου ξεφεύγουν και της απαντώ με ύφος: "Πέντε και δέκα? Σας παρακαλώ κυρία μου, δεν ζήτησα την ώρα!" Γυρνάει λοιπόν και κοιτάζει το ρολόι της αυθόρμητα.

Και η ώρα ήταν 17:10.  
AΚΡΙΒΩΣ. 

Σύμπτωση θα μου πείτε και τίποτα το ιδιαίτερο. Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω πως αυτό δεν ήταν κάτι που μου άλλαξε την κοσμοθεωρία. Μπορώ να παραδεχθώ όμως ότι με έκανε να σκεφτώ για λίγα δευτερόλεπτα πως ακόμα και τα ρολόγια πάνε με το μέρος μου, προσπαθώντας να μου πουν το μυστικό που όλα τα κομμάτια του πάζλ έχουν αρχίσει να μου ψιθυρίζουν τον τελευταίο 1,5 μήνα. 

Για αυτό όμως, δεν μπορώ να σας πω περισσότερα...

Lylusay Tateros, Volt Sids Lucifer!
Lylusay Tateros, Volt Sids Lucifer!

-Lcfr.

No comments: