Monday, April 28, 2014

Tub Accident

Μελέτες δείχνουν, ότι το πιο επικίνδυνο δωμάτιο του σπιτιού για έναν άνθρωπο που μένει μόνος του, είναι το μπάνιο. Έχοντας αυτό στο μυαλό σας, διαβάστε τα παρακάτω.

Εχθές το βράδυ, είχα μπει να κάνω ένα μπάνιο. Όπως συνηθίζω, το 30% του χρόνου το σπαταλώ στο να σαπουνίζομαι και στο υπόλοιπο 70, αφήνω το νερό να τρέχει πάνω μου και απελευθερώνω το μυαλό. Φεύγει σε σκέψεις, σε ανθρώπους, σε καταστάσεις που ζω, έζησα ή θα ήθελα μελλοντικά να ζήσω. Έτσι και εχθές, είχα μια συγκεκριμένη σκέψη (που μάλλον αύριο θα την αποτυπώσω σε άρθρο) Ήμουν τόσο βαθειά χαμένος στην σκέψη αυτή, που ένιωσα τον εαυτό μου απλά να ξεχνάει ότι πρέπει να στέκεται όρθιος.


Γλίστρησα άσχημα στην μπανιέρα και ήταν από αυτά τα γλιστρήματα που διαρκούν λίγα μόλις δευτερόλεπτα αλλά φαντάζουν άπειρα και κατά την διάρκειά τους, δεν μπορείς να καταλάβεις εάν θα πέσεις με άγνωστα αποτελέσματα, ή θα καταφέρεις τελικά να ισορροπήσεις.

Κατά την διάρκεια αυτού του ζογκλερικού χορευτικού, πέρασαν κυριολεκτικά πολλά πράγματα από το μυαλό μου. Όχι-όχι. Δεν μιλάω για το κλισέ near death expirience που λένε πως βλέπεις όλη την ζωή σου να περνά μπροστά στα μάτια σου. Μην φτάνουμε σε αυτές τις υπερβολές. Μέσα στον κυκεώνα των γρήγορων αυτών σκέψεών μου, τα πάντα συγκεντρώθηκαν σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο και στην Ela. (την γάτα μου). Ένα πρόσωπο, οικείο και όπως πάντα, πραγματικά όμορφο.

Τελικά για να μην σας κουράζω, γλύτωσα την πτώση, μιας και οι ninja δυνατότητές μου σε συνδυασμό με την δεξιοτεχνία μου στο ζεϊμπέκικο, αποδείχθηκαν για ακόμα μια φορά ιδιαίτερα χρήσιμες. 

Μου έκανε όμως εντύπωση το γεγονός ότι τα πάντα στο μυαλό μου σταμάτησαν σε αυτό το πρόσωπο (το οποίο δεν θα ονοματίσω αυτήν την στιγμή) και τώρα δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι.

Κομμάτια του σπασμένου παζλ τελικά...

Όλα είναι κομμάτια, που στην αρχή δεν ταιριάζουν, αλλά κάποια στιγμή θα ανοίξεις τα μάτια σου, θα δεις την συνολική εικόνα και θα μπορέσεις να τα ταιριάξεις επιτυχώς, στους ήχους των Draconian. 


Τελικά ίσως είμαι λίγο πιο κλισέ από ότι νόμιζα.

Καλή εβδομάδα αδέρφια και προσοχή στις μπανιέρες.

-Lcfr.

No comments: