Saturday, April 5, 2014

Maintaining the Balance

Αρκετοί από εσάς κάνατε το εξής παράπονο... 

"Τι post ήταν αυτό? Πως και έτσι?" 
(αναφερόμενοι στο προηγούμενο με τον τίτλο Happiness)

Όπως έγραψα, μια τέτοια στάση ζωής και τέτοια λόγια δεν χαρακτηρίζουν εμένα. Μάλλον για να μιλάμε ξεκάθαρα, δεν χαρακτήριζαν ΠΛΕΟΝ εμένα. Και το λέω γιατί έχω δώσει μια προσωπική υπόσχεση να μην βγάζω φαρμάκι και να μην την "λέω" στον απέναντι με κάθε ευκαιρία μιας και το τελευταίο διάστημα ήμουν αρκετά τοξικός και ούτε εγώ δεν με άντεχα.

Ναι-ναι αγαπημένοι μου. Αποφάσισα να είμαι διαλακτικός και easy going. Μέχρι στιγμής τα πάω μια χαρά.  Άλλωστε τα πράγματα κοιτάζουν προς τα πάνω το τελευταίο διάστημα.

Όμως για να έρθει και να στρώσει η ισσοροπία, νομίζω πως δένει ταμάμ να ανεβάσω ένα αγαπημένο τραγουδάκι, που μιλάει για το εξής παράδοξο:
"Μισώ τα πάντα σου.... πως γίνεται να σε αγαπώ?"

Μην με ρωτάτε εμένα. Τέτοιου είδους απαντήσεις δεν μπορώ να τις έχω. (ακόμα)



Καλό Σαββατόβραδο


Non Serviam
-Lcfr.

No comments: