Friday, April 4, 2014

Happiness

Το τελευταίο διάστημα έχω υιοθετήσει μια εντελώς εκτός χαρακτήρα (για τα δικά μου δεδομένα) στάση απέναντι στους γύρω μου και σας προσκαλώ με την σειρά μου να την πάρετε αγκαλιά και εσείς, άμεσα. Έστω δοκιμαστικά για μια ημέρα.

Εάν μπορείς να κανείς έναν άνθρωπο ευτυχισμένο, να το κάνεις. Αφού μπορείς προχώρα και κάντο. Είτε αυτό είναι ένα τυπικό email με μια έστω λέξη σαν περιεχόμενο, είτε είναι ένα τηλεφώνημα για κάτι πιο οικείο και ζεστό.

Εάν πιστεύεις αδερφέ μου, ότι έχεις αυτήν την δυνατότητα απέναντι σε συγκεκριμένους ανθρώπους γύρω σου, σου προτείνω να το κανείς μιας και ο κόσμος γύρω μας κυριολεκτικά ΔΙΨΑ για λίγη ευτυχία.

Κι ας είναι μια τυπική, απόμακρη και απρόσιτη κίνηση, σκέψου ότι μπορεί να κάνει τον απέναντι χαρούμενο. Δεν θέλω να ξεχνάς ότι το "γεια σου, τι κάνεις;" που για τα δικά σου δεδομένα ίσως να μην έχει αξία,  μπορεί την ίδια στιγμή να είναι θυσαυρός για τον αποδέκτη.

Επαναλαμβάνω, ο κόσμος έχει τεράστιες ανάγκες από περισσότερες τέτοιες συμπεριφορές στην ζωή του και όσοι απο εμάς έχουμε την δυνατότητα να την προσφέρουμε, οφείλουμε να το κάνουμε καθημερινά και χωρίς δεύτερη σκέψη.

Και το λέω εγώ αυτό που είμαι ιδιαίτερα δύσκολος σε αυτά τα πράγματα και στο παρελθόν έχω ακούσει ουκ ολίγες φορές τον χαρακτηρισμό "χολάντερο".
-Lcfr.

No comments: