Thursday, June 27, 2013

Perfect Ad

Δεν έχω λόγια.
 (τρόπος του λέγειν, μιας και όπως θα φανεί παρακάτω έχω αρκετά λόγια)

Ειλικρινά σας μιλάω.
Είμαι πνευματικά άφωνος.

Σήμερα δέχτηκα μια φωτογραφία (που φυσικά θα την επισυνάψω πιο κάτω) με μια διαφήμιση που θα ταράξει τα ελληνικά και όχι μόνο, Stardard ζωής.

Και αναρωτιέμαι λοιπόν, αφού υπάρχουν τέτοιες διαφημίσεις ελεύθερες στον δρόμο, τότε το μυαλουδάκι μου μου λεεί πως υπάρχει κόσμος εκεί έξω, που τις διαβάζει, τις πιστεύει και τελικά ζητάει τέτοιου είδους υπηρεσίες.

Μήπως τελικά, αυτού του είδους οι υπηρεσίες, είναι η λύση στα προβλήματα του κόσμου

Οδηγίες για το σημερινό post:
Διαβάζετε μια-μια τις προτάσεις της διαφήμισης και παράλληλα τα σχόλιά μου.
Ξεκινάμε? Τι λέτε?

Δεν θα σχολιάσω το  όνομα ABOSYLLA και την "Αφρικάνικη παράδοση και σοφία". Μπορεί να την έχεις κύριε μου και από εμένα έχεις συγχαρητήρια. Σέβομαι βέβαια τους δασκάλους, αλλά είμαι περίεργος για το τι ακριβώς διδάσκεις. Αστρολογία? Πως να γίνεις μέντιουμ/μάντης? Πως να λες τα κουκιά στην τρίτη μπουκιά με απόλυτη ακρίβεια, ή πως να ζητάς "ασήμωμα" για να ξεθολώσει το τοπίο σου? Ρωτάω εγώ τώρα που είμαι απ'έξω και η Ρένα Βλαχοπούλου έχει πεθάνει χρόνια για να μπορέσω να την ρωτήσω. 

25 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια εμπειρίας, και προσέξτε, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το πρόβλημα που μπορεί να έχεις. Προσωπικό παράδειγμα: Εδώ και 2 ημέρες μου έχει βουλώσει ο νεροχύτης της κουζίνας για αδιευκρίνιστο ακόμα λόγο. Έκανα μαλακία και αγόρασα Tuboflo σήμερα από το σουπερ μαρκετ... Τον Abosylla έπρεπε να καλέσω και τσούυυυκ, τα νερά θα εξαφανιζόντουσαν. (μην γελάτε, αυτό είναι από τα δυσκολότερα προβλήματα που αντιμετωπίζω τις τελευταίες ημέρες. Εάν ήταν η τουαλέτα τι θα λέγατε???).

Για να πω την αλήθεια μου, μια απογοήτευση από τον Αντώνη Σαμαρά την έχω. (what? Πνευματικός είναι και αυτός). ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! Είμαι πεπεισμένος πως ο κύριος Abosylla, μπορεί να μας βγάλει από την κρίση μια και καλή. Και να πάει η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και ο Στουρνάρας να κάνουν παρτούζες μεταξύ τους γιατί βαρεθήκαμε το σέξ τους τόσα χρόνια. Αει σιχτίρ πλέον! Δαγκωτό Αφρικανική σοφία στις επόμενες εκλογές. (για να μην μιλήσω για τα "χαρίσματα" των Αφρικάνων και εμφανιστεί το κόκκινο Χ πάνω δεξιά)

Και συνεχίζω ακάθεκτος.

Είσαι στα κόκκινα ερωτευμένος. Κυκλοφορείς και τα βλέπεις όλα ροζ ρε παιδάκι μου, πως το λένε. Ε, με ένα τηλεφώνημα, ο κύριος Abosylla, σε κάνει ΑΚΟΜΑ πιο ερωτευμένο. Δηλαδή ο άνθρωπος αυτός, πρέπει να έχει πάρει καρδίες στο λαιμό του, που έχουν σκάσει από τα καρδιοχτύπια. 'Ε ρε δουλειές που θα έχει ο Γιακούμπ απο εδώ και πέρα... 

Λοιπόν-λοιπόν. Μιλάω απευθείας σε μια από εσάς. Τα αγοράκια μακριά.
ΝΑΙ ΝΑΙ, σε εσένα την όμορφη ξανθούλα που διαβάζεις τούτες εδώ τις γραμμές. Σταμάτα να στέλνεις μηνύματα στον μπαστουνόβλαχο που νομίζεις πως είναι ο έρωτας της ζωής σου και κάλεσε στο τηλέφωνο που βλέπεις! Πες του να σε κάνει να με ερωτευτείς την Παρασκευή 28/06/2013 για να βγούμε για φαγητό το Σάββατο. Και εάν είναι στις καλές του, ζήτα του να σου προτείνει καμία κρεατόταβέρνα να σε παώ. Κάτι θα ξέρει... σοφός είναι.
Καλά για το πανίσχυρο φυλακτό προστασίας που γράφει, μην προβληματίζεστε. Το 'χω εύκολα:
(η ασπίδα είναι πανίσχυρη, σε φυλάει και σε προστατεύει από τα εχθρικά πυρά. Έχει ένα θέμα στην μεταφορά της. Δυστυχώς δεν έχουμε φτάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ακόμα. Υπομονή.)

Λοιπόν, φτάσαμε στο καλύτερο σημείο της διαφήμισης:
"Δικαστικές υποθέσεις ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ περιεχομένου."

Σας παρακαλώ, μην γελάτε. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

Πριν κάποια χρόνια, μια κοπελιά ενός "φίλου", τον έτρεχε στα δικαστήρια γιατί δεν κατάφερε να την φέρει σε οργασμό. Εκεί να δείτε... Δικαστικές πλάνες, ψευδομαρτυρίες, ορκωμοσίες σε Cosmopolitan περιοδικά, δωροδοκίες μαρτύρων με κάρτες χρόνου ομιλίας What'sUp!, ξεκατινιάσματα μέσω Facebook με χιλιάδες αγνώστης προέλευσης Pokes, ένα ταψί γαλακτομπούρεκο, απειλητικά τηλεφωνήματα και φυσικά το Star Channel με καθημερινή κάλυψη και έκτακτα δελτία ειδήσεων.

Δεν ήξερε ο καημένος ο φίλος μου... Θα τα είχα γλυτώσει όλα αυτά. 
(τι? έγραψα πως θα τα είχα γλυτώσει εγώ? Κατά λάθος........)

Πέρα από την ουσιώδη λύση που προσφέρει απλόχερα στο τέλος, ο κύριος Abosylla για την καταπολέμιση της ανεργίας στην χώρα μας, σε αφήνει να θέλεις περισσότερα με αυτό το "και πολλά άλλα..."

Κάτσε ρε μεγάλε για να καταλάβω. Εάν εγώ θέλω να μου βάψεις τα νύχια των ποδιών τιρκουάζ χρώμα, με ανάγλυφα αστεράκια πάνω, γιατί έχω να πάω σε μια βάφτιση και θα φορέσω σανδάλια.

Μπορείς να το κάνεις από το τηλέφωνο??

Ρωτάω ο δόλιος...



-Lcfr.

No comments: