Sunday, June 16, 2013

Sunday Music Post

Αυτά είναι...

Μετά από μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα bachelor-ική βραδιά, ήρθε η Κυριακή για να χαλαρώσουμε. (είμαι σίγουρος πως τις επόμενες ημέρες θα γράψω για αυτήν την βραδιά με αρκετές ζουμερές λεπτομέρειες) 

Μέσα στις τόοοοσες δουλειές που έχω να κάνω σήμερα, προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο για εμένα και την Lcfrική περσόνα μου.

Ψάχνοντας λοιπόν, μέσα στα τραγουδάκια μου, βρήκα κάτι που με πήγε αρκετά χρόνια πίσω και μου θύμισε πράγματα που νόμιζα πως είχε ξεχάσει οριστικά. Μην πάει το μυαλό σας σε γκομενικές αναμνήσεις. Αυτές που περιστρέφονται γύρω από το "If You Could Only See" των Tonic, αφορούν νεανικές εποχές, γεμάτες ξενοιασιά. Είμαι πεπεισμένος πως αρκετοί από εσάς θα το ξέρουν το τραγουδάκι και θα το ακούσουν με ευχαρίστηση.

Το πλάνο για σήμερα έχει ταινία με Pop Corn (κλασσικά) που αυτήν την φορά, θα κάνω ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να μην το κάψω και βρωμίσει όλο το σπίτι. Δεν ξέρω τι έχω πάθει τώρα τελευταία και το καίω. Μετά τρίβω την κατσαρόλα, λες και είμαι από το Βιλαμπάχο...

Σας εύχομαι μια χαλαρή και ξεκούραστη Κυριακή.
Κάντε ότι περνάει από το χέρι σας και θα το καταφέρετε.

Τόσο απλά. Ακούστε με και εμένα. Κάτι θα ξέρω.

-Lcfr.

No comments: