Sunday, June 30, 2013

Do You Love Me

Καλημέρα αδέρφια μου.

Ήρθε λοιπόν ακόμα μια Κυριακή. Μετά από ένα κουραστικό (αν μη τι άλλο) Σαββατόβραδο μπορούμε να ξεκουραστούμε και να διαλογιστούμε την εβδομάδα που ξεκινά.

Τι μπούρδες γράφω? Όλοι πλέον ξέρουμε πως η Κυριακή είναι αφιερωμένη στην μουσική KAI MONO!

Για σήμερα, έχω επιλέξει κάτι το ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό από τα κλασσικά. Και είμαι σίγουρος πως αρκετοί από εσάς, θα ξινίσετε την φατσούλα σας, όταν θα το ακούσετε. Σας ζητώ όμως να ακούσετε τους πανέξυπνους στίχους και, εάν μπορείτε, να πιάσετε το νόημα αυτών.

Εκεί κρύβεται η μαγεία του "Ντου Γιου Λοβ Μι" (Do you love me) από τον ταλαντούχο αλλά παρεξηγημένο Μιθριδάτη.

Το τραγούδι είναι η ερωτική εξομολόγηση, με αρκετή δόση χιούμορ και ένα ευφυέστατο φινάλε με ΠΟΛΥ νόημα, βγαλμένο από έναν άνθρωπο που προφανώς έχει ζήσει καταστάσεις
(για το φινάλε έχω γράψει στο παρελθόν)

 Δώστε προσοχή:
(συμβουλή: Στην δεύτερη ακρόαση, το πιάνεις καλύτερα)

Αυτά για σήμερα.

Θα σας αφήσω με 2 στιχάκια από το τραγουδάκι:

"Αγαπημένη, δεν είμαι ο καθένας.
Μα αφού δεν είμαι ο Ένας, 
Θα είμαι ο ΚΑΝΕΝΑΣ..."

"Σου χα πει πως είσαι,
της τέχνης μου η Μούσα, 
μα μ' εμπνέεις πιο πολύ,
όταν είσαι απούσα..."

Ντου Γιου Λοβ Μι?

-Lcfr.

No comments: