Sunday, June 9, 2013

Sunday Music Post

Που είσαστε? 
Σας έχω χάσει!

Κυριακή σήμερα και μόλις κατάλαβα πως δεν έχω γράψει ΛΕΞΗ για εσάς όλη την εβδομάδα!!

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

Δικαιολογημένο όμως, μιας ο χρόνος μου έχει περιοριστεί ιδιαίτερα. Συν το ότι έχω γράψει αρκετά για το άλλο site που γράφω (σε εντελώς διαφορετικό ύφος). Ξέρω πως κάτι πρέπει να κάνω για να μην παραμελώ όλους εσάς και να επιστρέψω στις καθημερινές μου συγγραφές.

I'm on it. Το υπόσχομαι.

Τις τελευταίες ημέρες, δέχομαι ΑΣΦΥΚΤΙΚΕΣ πιέσεις για να επιστρέψει η κατηγορία "Sunday Japanese Girls" μιας και έχω παραλάβει κοντά στις 20-30 φωτογραφίες από εντυπωσιακά ασιατικά κοριτσάκια, τα οποία αξίζει να δείτε. (περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ). Δεν ξέρω όμως κατά πόσο αυτό θα ήταν σωστή κίνηση, μιας και πλέον μας χαρακτηρίζει εδώ, μια ποιότητα. Ίσως να υπερβάλω λίγο. Η σκέψη μου είναι πως εάν επιστρέψει η κατηγορία, θα μεταφερθεί στο Σάββατο μιας και οι καθημερινές έχουν άρθρα με σκέψεις/απόψεις και η Κυριακή είναι αφιερωμένη στο...

"SUNDAY MUSIC POST"

Και τι σας έχω για σήμερα...

Οι 30 Seconds To Mars, μας έχουν απασχολήσει στο παρελθόν με τις μουσικές τους. Πριν από λίγο καιρό,έβγαλαν καινούργιο δίσκο, ο οποίος είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μουσικό βήμα για αυτούς το οποίο ακούγεται ευχάριστα και σε κάνει να νιώθεις οικεία. Τουλάχιστον έτσι με έχει κάνει να νιώθω το "Bright Lights" που ακολουθεί. Είναι ένα, πέρα για πέρα, συναισθηματικά φορτισμένο τραγούδι το οποίο θεωρώ πως μπορεί να βρει το κοινό του, ανάμεσά σας.

Εμένα με έκανε να γράψω αυτό το άρθρο πριν από 2 εβδομάδες και από ότι είδα σας άρεσε ιδιαίτερα.
Ακούστε το τραγούδι και διαβάστε τις λέξεις μου.

Έτσι, για να σας φτιάξει η Κυριακή.

Καλή Κυριακή και σας υπόσχομαι για καθημερινά αρθράκια από την επόμενη εβδομάδα...

 -Lcfr.

No comments: